خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلیبر در نشست روشنگری و بصیرتی در منابع طبیعی، گفت: اگر مدیریّت در بخش های مختلف کشور، متدیّن، انقلابی و کارآمد باشد، هم مشکلات کشور حل خواهد شد، ما مشکل غیرقابل حلّی در کشور نداریم.
کد خبر: ۸۸۵۸۶۹۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
به خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی ضمن بیان مصادیق و نمونه های تاریخی از قوم بنی اسرائیل و امت پیامبر اسلام(ص) افزود: در ایران اسلامی رسالت مردم در شکل دهی مجلس و رئیس جمهوری انقلابی و کارآمد بسیارمهمّ و سنگین است و ملّتی پیشتاز است که به مدیران شجاع و کارآمد اتّکاء کند.
وی اضافه کرد: اختیارات فراوان قوه مجریه و نقش آن در پیاده سازی سیاست ها و اجرای قوانین و اداره کشور جایگاه ویژه ای را ازاین قوّه نمایان می سازد بنابراین باورها، گرایشات، روحیات، کارآمدی رئیس دولت و وزرا ودیگر کارگزاران نقش بسیار زیادی در کارآمدی نظام دارند.
حاتمی بیان کرد: دشمنان با همه امکانات رسانه ای تاش می کنند هویت ملت ما را خدشه دار کنند و حق انتخاب را از مردم سلب کنند ولی به برکت هدایت های رهبر فرزانه انقلاب و مکتبی بودن مردم ایران انشاالله با حضور در پای صندوق های رای این ولخرجی دشمنان نیز بی اثر خواهد ماند. 
ارسال نظرات