مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان از جذب و فعالیت ۲۰ پزشک متخصص در درمانگاه فرهنگیان خرم‌آباد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۸۷۰۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان خدانظر دریکوند در جمع خبرنگاران از فعالیت شبانه روزی درمانگاه فرهنگیان خبرداد واظهار داشت: توسعه خدمات درمانی تخصصی و جذب پزشکان متخصص یکی از راهبردهای محوری درمانگاه های فرهنگیان است.

وی به جذب قریب به ۲۰ پزشک متخصص در درمانگاه فرهنگیان خرم آباد اشاره کرد و افزود: در این درمانگاه علاوه بر پزشکان متخصص، خدماتی چون دندان پزشکی، اکوکاردیوگرافی، بینایی سنجی، کاردرمانی، شنوایی سنجی، گفتاردرمانی، داروخانه، عینک سازی، مامایی وتزریقات ارائه می شود.

مدیر کل آموزش وپرورش لرستان با تاکید بر اینکه درمانگاه های فرهنگیان باید مرجعی مطمئن و قابل اعتماد برای پیگیری مسائل درمانی فرهنگیان باشد و دغدغه های معلمان را پاسخ دهد، عنوان کرد: بین شاخص سلامت کارکنان اداری و بهره وری آنان ارتباط معنا داری وجود دارد؛ لذا باید دقت شود تا این شاخص در حالت مطلوبی قرار گیرد.

دریکوند با اشاره به اینکه در نظر داریم تا بستر مناسب برای توسعه خدمات درمانی در سایر مناطق هم فراهم شود گفت: مدیران باید با تعامل سازنده با سایر دستگاه ها و استفاده از ظرفیت سایر ادارات بستر لازم را برای راه اندازی و توسعه خدمات درمانی به فرهنگیان را فراهم کنند.

انتهای پیام /z

ارسال نظرات