اردوی یک روزه بسیجیان گردان بیت القدس حوزه بسیج ادارات کل استان سیستان و بلوچستان در محل مجموعه شب‌های آفتابی سپاه سلمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۸۷۱۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
سرهنگ پاسدارمسعود پناهی، مدیر سازمان بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان از برگزاری اردوی یک روزه بسیجیان گردان بیت القدس حوزه بسیج ادارات کل استان خبر داد و گفت: این برنامه به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و در آستانه این روز مبارک در محل مجموعه شب‌های آفتابی سپاه سلمان برگزار شد.
وی تصریح کرد: ما در این برنامه در ابتدای صبح بحث کوه‌پیمایی را داشتیم که پس از آن نیز کلا‌س‌ آموزش امداد و نجات با حضور معاون امداد و نجات استان برگزار شد.
مدیر سازمان بسیج کارمندان استان سیستان و بلوچستان افزود: هدف از برگزاری این اردوی یک روزه ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین اعضای بسیج کارمندان استان بوده است.
پناهی ادامه داد: از دیگر اهداف این سازمان در برگزاری این اردو بالا بردن حفظ آمادگی گردان بیت‌المقدس برای ماموریت‌های احتمالی است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در پایان این اردوی 1 روزه کلاس بصیرت‌افزایی با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان برگزار شد که قابل ذکر است در این برنامه بیش از 200 نفر حضور داشتند.
ارسال نظرات