خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در مهرماه امسال ۲۴۰۰ هکتار در منطقه آزادراه اهواز-ماهشهر نهال کشت می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۸۷۳۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳

بهرام ممبینی امروز در حاشیه همایش رسم هجرت به مناسبت هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: در این نشست برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی در سال گذشته و امسال تشریح شد.

وی با اشاره به این‌که در این جلسه عملکرد سازمان بسیج سازندگی در زمینه‌های کشاورزی، منابع طبیعی و بیابان‌زدایی، محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی تشریح شد، ادامه داد: در سال گذشته 800 هکتار در هندیجان و امسال نیز 1600 هکتار زیر پوشش کاشت نهال قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به این‌ که در مهرماه امسال 2400 هکتار در منطقه آزادراه اهواز-ماهشهر نهال کشت می‌شود، افزود: سال گذشته 1500 کارگاه اقتصاد مقاومتی شامل صنایع دستی و تبدیلی با ارائه وام در اختیار کارآفرینان قرار گرفت؛ امسال بنا داریم وامی با مبلغی به میزان 25 میلیارد تومان با سود 10 درصد ارائه شود.

وی  گفت: این تسهیلات ویژه عموم مردم است و هر متقاضی امکان دریافت وام 3 تا 30 میلیون تومانی را دارد؛ داوطلبان وام را در حوزه‌های درخواستی هزینه کنند.

با بیان این‌‌که در بخش غیزانیه اهواز(30 کیلومتری جاده اهواز-ماهشهر) 30 تا 40 هزار هکتار کانون فوق بحرانی ریزگردها وجود دارد، گفت: 1600 از این کانون توسط بسیج کاشت نهال انجام شده و پیمانکاران دیگری نیز فعال می‌کنند.

ممبینی گفت: در سازمان بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در حدود 250 گروه جهادی ثبت شده وجود دارند که هرکدام از آنها 30 نفر عضو دارد، این گروه‌ها در حوزه بسیج دانشجویی و دانش آموزی در ایام تعطیلات فعالیت می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها