انتقاد شدید امام جمعه کوثر از تبیین سند 2030 یونسکو توسط دولت؛
پدر معنوی شهرستان کوثر اظهار کرد: قبول و اجرای بی سروصدای سند 2030 از سوی دولت پشت پا زدن به فقه اهل بیت(ع)، آموزه های دینی و لکد مال کردن قانون اساسی را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۵۸۷۵۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثر خبر، حجت  الاسلام والمسلمین در گفتگویی با اشاره به سند ننگین 2030 یونسکو اظهار کرد: سند 2030 یونسکو که مسئولین بی سروصدا آن را اجرا می کردند، بردگی محض فرهنگی برای ایران اسلامی است که تنها خفت را برای ایرانیان به ارمغان خواهد آورد.
وی ادامه داد: ببینید کار ما کجا رسیده که باید فرهنگ غربی اساس اعمال ایرانیان قرار گیرد؛ در حالی که لازمه جامعه پویا و بدون معضلات اجتماعی آن هم در ایران اسلامی تبیین و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) می باشد؛ چرا که این ائمه معصومین هستند که راه را برای همه جهانیان هموار ساخته است؛ این مهم را می بایست برای تبیین فرهنگ اسلامی به کار ببریم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر اضافه کرد: قاطعیت ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)در خصوص مخالفت و انتقاد شدید از سند ۲۰۳۰ سازمان ملل و یونسکو که از جانب دولت انجام یافته، نشان می دهد که این سند و امثال آن، مواردی نیستند که جمهوری اسلامی ایران تسلیم آنها شود؛ دولتمردان بدانند که امضای این سند و اجرای بی سر و صدای آن قطعاً مجاز نبوده و مغایر با شئونات اسلامی و انقلابی است.
خطیب جمعه کوثر با بیان اینکه بند بند این سند وقیحانه تنظیم شده است گفت: از جمله بند های شرم آور این سند که خلاف بر باور ها، ارزش ها و اعتقادات ایرانیان است، تبیین همجنس گرایی است؛ در این سند آمده است که هجنس بازان می توانند برای خود کلاس های آموزشی تدارک ببینند، در حالی که این سند برگزاری کلاس های دینی و مذهبی و همچنین آموزش متون دینی را مخل خلاقیت عنوان کرده است.
حجت الاسلام والمسلمین بیگی با اشاره به اینکه سند 2030 نقض صریح قانون اساسی می باشد، گفت: رئیس جمهوری که قسم خورده مجری قانون اساسی و حافظ مذهب رسمی کشور باشد می بایست این سند توهین آمیز سازمان ملل و یونسکو را رد می کرد.
پدر معنوی شهرستان کوثر اظهار کرد: قبول و اجرای بی سروصدای سند 2030 پشت پا زدن به فقه اهل بیت(ع)، آموزه های دینی و لکد مال کردن قانون اساسی را به همراه خواهد داشت.
امام جمعه کوثر با بیان اینکه در زمان غیبت عده ای ایمان و اعتقاد خود را از دست می دهند خاطر نشان کرد: مصداق عینی این جمله در سند 2030 ملموس است، یکی از مواردی که ایمان و اعتقاد بشریت را در زمان غیبت به یغما خواهد برد قبول و اجرای سند 2030 در ایران اسلامی می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین بیگی اضافه کرد: ظهور حضرت مهدی به عنوان تحقق آمال بشریت است، بشریت آزادی و عدالت می خواهند و این عدالت و خواسته مردم در دعای ندبه برایمان ساری و جاری می باشد؛ دعای ندبه تنها برای شیعیان نیست، ندبه بشریت است.
ارسال نظرات