رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرم در استان اردبیل گسترش می‌یابد.
کد خبر: ۸۸۵۸۷۵۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام محمد علی قاصدی در جلسه شورای قضایی استان اردبیل که با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون اقدامات قابل توجهی در حوزه قضائی استان انجام شده و با اقدامات انجام یافته و همکاری مردم ولایتمدار استان هم‌کنون شاهد امنیت مطلوب و مناسبی در استان هستیم.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرم در استان اردبیل گسترش می‌یابد تا بتوانیم از این طریق شاهد خروجی‌های مناسبی در این زمینه باشیم و به تمامی اهداف مورد نظر در راستای تامین سلامتی مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی دست یابیم، چرا که این موضوع برای ما از هر چیز دیگری بااهمیت‌تر است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در حال حاضر تعاملات و همکاری‌های خوبی بین دست‌اندرکاران مجموعه تشکیلات قضائی وجود دارد و اقدامات نظارتی نیز توسط دستگاه‌های قضائی به خوبی انجام داده می‌شود که خوشبختانه تمامی این موارد در رابطه با کاهش جرم در استان اردبیل نقش موثر و قابل توجهی داشته‌اند.

قاصدی بیان کرد: آگاه‌سازی و هشدار به دستگاه‌ها در خصوص انجام وظایف از جمله اقداماتی است که در دستور کار این مجموعه قرار داده شده و انتظار می‌رود با اقدامات انجام یافته این موضوع بتواند در رابطه با اقدامات نظارتی و کنترلی خروجی‌های مناسب و قابل توجهی را به دنبال داشته باشد.

محمدباقر الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه نیز در این جلسه گفت: استفاده از تمام توان و تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرم باید به صورت همه‌جانبه مورد توجه واقع شود تا بتوانیم از این طریق شاهد نتایج موفقی در این زمینه باشیم، چرا که کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین اهدافی است که ما با جدیت به دنبال آن هستیم.
ارسال نظرات