نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بنده یکی از افرادی هستم که از آقای رئیسی اعلام حمایت کردم و از کاندیدا شدن ایشان نیز خوشحال شدم، گفت: دیدگاه آقای رئیسی از نظر من با رهبر معظم انقلاب اسلامی نزدیک است و انتخاب ایشان موجب نزدیکی نیروهای انقلابی با یکدیگر می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۸۷۷۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در دیدار با مسؤولان ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در مازندران، اظهار کرد: مازندران سیاسی‌ترین استان کشور است و از نظر سیاسی برای پیشرفت استان باید متحد و یک‌صدا شوند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها در کشور وقتی به جریان غرب‌گرا رسیدند، همه امور خویش را از کف می‌دهند، افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روزهای اخیر ره‌توشه‌ای مناسب برای همه ما است تا در انتخابات فردی اصلح را انتخاب کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه فعالیت جبهه مردمی انقلاب اسلامی ایران به‌صورت جدی در کشور ادامه می‌یابد و از اهداف مثبت آن کاملاً خبر دارم، تصریح کرد: ظرفیت بسیار مناسبی که در جبهه مردمی انقلاب اسلامی ایران وجود دارد باید به‌صورت جدی به مردم معرفی شود و متولیان امور باید نسبت به این مسأله دغدغه جدی داشته باشند.

طبرسی با اعلام اینکه علاقه‌مندی به رهبری و انقلاب اسلامی در بین جامعه ایران اسلامی نهادینه شده است، افزود: ممکن است برخی‌ها از روی عناد حرف‌های را مطرح کنند ولی همه مردم علاقه‌مند به نظام اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید برای مردم گزارش کار دهند و از اهداف و برنامه‌های خود بگویند، اضافه کرد: بنده یکی از افرادی هستم که از آقای رئیسی اعلام حمایت کردم و از کاندیدا شدن ایشان نیز خوشحال شدم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان گفت: دیدگاه آقای رئیسی از نظر من با رهبر معظم انقلاب اسلامی نزدیک است و انتخاب ایشان موجب نزدیکی نیروهای انقلابی با یکدیگر می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها