با حضور فرماندهان وکارکنان نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف بسیج، نشست بصیرتی سیاسی در سالن سینمای هفت آذر نیروی دریایی ارتش در جزیره خارگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۸۷۹۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ دراین نشست بصیرتی که با حضور گسترده بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی همراه بود، دکتر قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک با اشاره با اینکه در آستانه انتخابات هستیم، به بیان مسائل انتخابات پیش رو پرداخت.

قدیری ابیانه به بیان معیار های انتخاب اصلح پرداختند و به این نکته اشاره کردند کسانی که برای دوره دوم ریاست جمهوری کاندیدا شده اند باید پاسخگوی دوره چهارساله خود باشند .

در ادامه به بررسی عملکرد دولت دراین چهار ساله و وعده های که چهارسال قبل به مردم داده اند و دوباره که کاندید1 شده اند،همان وعده ها داده می شود،پرداخت.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک درادامه به این سخن آقا اشاره کرد:( مراقب باشید قشر مرفه و ثروتمند بر شما حاکم نشوند .)و به نقد دولت که چندین وزیر میلیاردی در آن وجود دارد و خود رئیس جمهور که حاضر نیست لیست سرمایه و اموال خود را اعلام کند،پرداخت .

ایشان در ادامه به تحلیل وعده 4 و6 میلیون شغل که کاندیدها داده اند پرداخت و از لحاظ علمی اثبات کرد که با سرمایه و ثروت ملی که داریم این وعده با مدیریت با کفایت امکان پذیر خواهد بود حتی خیلی بیشتر از آنچه وعده داده شده امکان پذیر است.

ارسال نظرات