خبرهای داغ:
سیدحسین علوی در فرهنگسرای گلستان تهران:
سیدحسین علوی (پژوهشگر فلسفه غربی و استاد دانشگاه) عنوان داشت: فضاحت سند 2030 را کسی به بار آورد که 20 سال پیش برای پروژه‌ی عظیم سازمان سیا در ایران تحت عنوان «پلورالیسم دینی» رساله‌ی دکتری نوشته بود!
کد خبر: ۸۸۵۸۸۰۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، در هفتاد و دومین برنامه نغمه عشاق و پنجمین نشست روز روشنایی سیدحسین علوی (پژوهشگر فلسفه غربی و استاد دانشگاه) عنوان داشت: فضاحت سند 2030 را کسی به بار آورد که 20 سال پیش برای پروژه‌ی عظیم سازمان سیا در ایران تحت عنوان «پلورالیسم دینی» رساله‌ی دکتری نوشته بود!

علوی با اشاره به بخشهایی از متن چکیده رساله دکتری حسن روحانی در سال 1998 تحت عنوان «انعطاف‌پذیری شریعت» که وی در دانشگاه کلدانیان گلاسکو از آن دفاع نموده، گفت: «ایشان در نخستین جملات  abstract  آن رساله کذایی به صراحت مدعی گشته که هیچ قانونی در اسلام غیرقابل تغییر نیست! آیا این همان نگاهی نیست که اکنون از دل تصویب و اجرای مخفیانه سند ضددینی موسوم به 2030 بیرون خزیده و خواهان تغییر احکام اسلام به نفع مطامع صهیونیسم جهانی است؟!»

این مدرس غرب‌شناسی با اشاره به اینکه طرح 2030 در جهت ارضاء منیت انباشته اربابان خارجی تصمیم گیرنده برای برخی رجال سیاسی داخلی تدوین شده است، عنوان کرد: اربابان کسانی که شیطان بزرگ را کدخدای عالم می پندارند هدفشان کمرنگ کردن باورهای دینی ماست و در غفلت و انفعال و بعضا خیانت مسئول حکومتی ما بود که به خودشان اجازه دادند بیایند برای مردم ما و کشور ما که براساس مردم سالاری دینی مدیریت می شود سند تدوین کنند و از مسئولان ما قول بگیرند که حتی در بی خبری ملت و مخفیانه اجرا شدن با آنها همراهی کنند.  

سیدحسین علوی با بیان اینکه نکته جالب و البته عجیب این است که از سند 2030 هیچ نسخه اصلی و ترجمه شده ای وجود ندارد! تصریح کرد: به وضوح در فصل اول این سند ترویج حقوق بشر غیرالهی و آزادی های بنیادین مبتنی بر پشت کردن به ذات الوهی قابل رویت است.

•حذف بنیان های اخلاقی و اعتقادی با سند 2030 
علوی با اشاره به اینکه در اجرای این سند سازمان های مهم و بسیاری مانند آموزش و پرورش، رفاه، کار و صنعت، اموراجتماعی و سایر سازمان ها رسما متولی گشته اند ، عنوان کرد: این سند با حیازدایی تحت عنوان «حذف کلیشه های جنسیتی» که صریحا در متن گنجانده شده  می تواند به انحطاط یک نسل منتهی شود! بنیان های اخلاقی و دینی را در کودکان ما حذف می کند و ما با دست خودمان در اجرای این سند پایه های فکری و اعتقادی کودکانمان را متزلزل خواهیم ساخت. 

وی با بیان اینکه این سند در برگیرنده و القا کننده آموزه هایی فراتر از بی دینی و اخلاق ستیزی است، یادآور شد: ما با اجرای این سند می پذیریم که با روابط نامشروع دختر و پسر کنار بیاییم، با انگیزه های همجنس بازی کودکانمان راحت برخورد کنیم، آموزش های مذهبی مانند تربیت قرآنی را از مدارس حذف کنیم و راهی را در الگوی جنسی جامعه خویش در پیش بگیریم که اکنون در اوتوپیای خویش به ناکجاآباد غرب منتهی شده.

علوی با اشاره به اینکه به عنوان یک نمونه عینی در سند عنوان شده است کودکان ما نباید تا سن 10 سالگی دو زبان بیاموزند، تصریح کرد: اجرای این نمونه یعنی ما دیگر اجازه نداریم به کودکان زیر10سال قران خواندن بیاموزیم چون تدوین کنندگان این سند به خوبی واقف هستند که اگر کودکی قرآن نیاموزد دیگر ذهنش با فرهنگ جهاد، شهادت، حق طلبی، معاد، عدالتخواهی، ظلم ستیزی و نظیر این ها بیگانه می شود و در بزرگسالی هم نمی پذیرد. 
این پژوهشگر فرهنگی با بیان اینکه شاید مردم ندانند اما حذف بعضی از مباحث درسی کودکان در سال های گذشته براساس اجرای همین سند صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: حذف داستان شهید فهمیده از کتب درسی مدارس براساس مفاد مصرح همین سند و بر ممشای حذف خشونت طلبی بوده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده اولین شهید مدافع حرم سال 96 خانواده شهید حسین معزغلامی تجلیل بعمل آمد. علاقمندان برای شرکت در این مجموعه برنامه می توانند هر هفته پنج شنبه ها ساعت 7:30 به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک ،میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند. و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77815173 تماس بگیرند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها