خبرهای داغ:
فرماندار اردستان

۹۲ شعبه اخذ رای در شهرستان اردستان پیش بینی شده است

فرماندار اردستان گفت: به منظور برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ۹۲ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده است.
کد خبر: ۸۸۵۸۸۲۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان؛علیرضا غیور در جمع خبرنگاران افزود: از تعداد ۹۲ شعبه اخذ رای ۶۳ شعبه ثابت شامل ۲۶ صندوق شهری و ۳۷ صندوق روستایی و ۲۹ صندوق به صورت سیار آرای شهروندان و روستاییان را اخذ می کند.

وی با بیان این که برای اولین بار در شهرستان صندوق اخذ رای در دبیرستان ابن سینا به بانوان اختصاص داده شده است تصریح کرد: صندوق اخذ رای مستقر در شهرداریاردستانفقط از آقایان رای گیری می کند.

فرمانداراردستانافزود: در این دوره انتخابات بالغ بر ۲ هزار و ۳۰۰ نفر عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند و کلیه تدابیر امنیتی و حفاظتی پیش بینی شده است.

غیور خاطر نشان کرد: در ارتباط با آموزش دست اندرکاران، جلسات توجیهی برگزار شده و افراد در ارتباط با وظایف محوله توجیه شده اند.

وی با اشاره به این که برای انتخابات شوراهای شهر و روستا تعداد ۵۲۳ نفر ثبت نام کرده اند تصریح کرد: پس از بررسی صلاحیت افراد در هیات اجرایی و نظارت شهرستان و استان ۴۹۰ نفر احراز صلاحیت شدند.

فرمانداراردستانگفت: انتخابات در نظام اسلامی یکی از شاخصه ها و رویدادهای مهمی است که بیانگر دموکراسی و تاسی بخش نقش مردم در تحقق انقلاب مردمی است.

غیور افزود: حضور مردم در انتخابات تعیین کننده بوده و جهت و راه پیشبرد انقلاب و نظام را مشخص می کند.

وی اظهار امیدواری کرد این دوره از انتخابات با حضور حداکثری و پرشور مردم برگزار شده و فرد صالح برای ریاست جمهوری و افراد دلسوز و کارآمد برای شهر و روستا انتخاب شوند.

فرمانداراردستانبه نفش تاثیر گذار رسانه ها اشارهکرد و از اصحاب رسانه خواست نسبت به اطلاع رسانی و ایجاد زمینه حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را فراهم کنند.

وی اعلام تعداد واجدان شرایط رای دادن و رای اولی ها را به آینده موکول کرد.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹ اسفندماه جاری برگزار می شود.

ارسال نظرات