خبرهای داغ:
رئیس اداره بهزیستی اردستان گفت: تعداد ۳۰۴ خانوار در حوزه امور اجتماعی با جمعیتی بالغ بر ۶۴۵ نفر تحت پوشش این اداره هستند.
کد خبر: ۸۸۵۸۸۲۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

محمدعلی مطلب زاده افزود: علاوه بر این افراد تعداد یک هزار و ۱۷ نفر معلول شناسایی شده در شهرستان وجود دارد که شامل معلولان به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان؛ جسمی – حرکتی، ذهنی، بینایی، شنوایی، صرع و اعصاب و روان هستند.

وی گفت: ۳۱۷ نفر معلول ماهیانه بالغ بر ۵۱۸ میلیون ریال کمک هزینه و مستمری دریافت می کنند همچنین مبلغ ۵۰ میلیون ریال بابت بیمه مکمل به ۳۱ نفر و مبلغ ۲۵ میلیون ریال به ۱۷ نفر به عنوان هزینه وسایل کمک توان بخشی پرداخت می شود.

رئیس اداره بهزیستی اردستان از پرداخت ماهیانه بالغ بر ۶۲ میلیون ریال کمک هزینه تحصیل به ۲۲ نفر از افراد تحت پوشش خبر داد و افزود: مبلغ ۷۲ میلیون ریال ماهیانه کمک هزینه نگهداری در منزل به شش نفر و مبلغ ۲۷ میلیون ریال حق پرستاری به ۱۵ نفر پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان؛مطلب زاده افزود: تعداد ۵۴ دانش آموز و ۲۲ نفر دانشجو تحت پوشش هستند و تعداد ۸۱ نفر نیز از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و بیمه روستایی و عشایر و زنان قرار دارند.

وی مرکزهای تحت پوشش بهزیستی اردستان را سه خانه کودک و نوجوان با ۳۶ نفر فرزندان بی سرپرست و ۱۲ مهد کودک شهری و روستایی و آدینه مهد اعلام کرد.

رئیس اداره بهزیستی اردستان گفت: تعداد ۲ کلینیک فیزیوتراپی در شهرستان فعال هستند و به ۲۶۵ نفر خدمات دهی می کند هم چنین سه مرکز شبانه روزی توانبخشی کوثر و سالمندان سادات کشاورز زواره و حرفه آموزی شهید مدرس اردستان ۴۸ نفر را تحت پوشش دارند.

یک هزار و ۱۷ نفر در حوزه توانبخشی و ۶۴۴ نفر در حوزه اجتماعی تحت پوشش اداره بهزیستی اردستان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها