مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چگنی:
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چگنی گفت : از معیار های یک نماینده انتخابات داشتن ایمان وتدین وخدامحوربودن شجاع ترین، مؤمن ترین و انقلابی ترینو ومردم دارترین و وفای به عهد و حرکت در سایه ولایت فقیه مهم‌ترین شاخصه نامزد اصلح است
کد خبر: ۸۸۵۸۸۵۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛حجت الاسلام علی لرستانی در مراسمی که به مناسبت میلاد امام زمان(عج) از سوی خواهران پایگاه های حوزه مقاومت حضرت سمیه(س) شهرستان چگنی برگزار شد، با اشاره به ویژگیهای یاران امام زمان(عج) گفت: یاران امام زمان(عج) از بینش های عمیق و ژرف نسبت به خداوند، امام، و هستی برخوردار هستند. ودر سایه ولایت پذیری و معرفت در جهت ارتقای معنویت در جامعه تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه ظهور منجی موعود یک اعتقاد عمومی در تمامی ادیان است، افزود: ریشه دار بودن اعتقاد به مهدی و منجی موجب آماده بودن مردم اعصار گوناگون برای پذیرش و تبعیت ایشان شده و می شود.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه چگنی با بیان اینکه یاران امام زمان(عج) خدا محور هستند، خاطرنشان کرد: مردانی که خدا را آنگونه که باید شناخته اند یاران مهدی(عج) در آخرالزمان هستند.

وی تصریح کرد: این باور به قدری استوار و با صلابت است که مرارتها و مصیبتها در آن باور خللی ایجاد نمی کند، بلاها و امتحانات آرامش او را به تلاطم نمی افکند و شبهات و سؤالات در آن رخنه ای ایجاد نمی کند.

حجت الاسلام لرستانی با بیان اینکه یاران امام زمان(عج) امام خود را می شناسند و به او اعتقاد دارند که نتیجه معرفت صحیح، اطاعت همه جانبه از امام را به دنبال دارد چراکه یاور مهدی(عج) در همه حال پیرو امام خود است و اطاعت از او را سرلوحه زندگی خود قرار می دهد.

وی اظهار داشت: اگر یاران مهدی(عج) می خواهند در رکاب او و هم پای او جهانی را به معنویت و رشد برسانند و دنیا را سرشار از هدایت کنند، بدون تردید باید دیدهایی وسیع، نگاهی جهانی و طرح ها و برنامه هایی فراگیر داشته باشند.

حجت الاسلام لرستانی خاطرنشان کرد: بدون برخورداری از این نگاه ها و طرح ها انتظار انقلاب جهانی، انتظاری بیهوده است.

وی با بیان اینکه یاران حضرت مهدی(عج) نیز سختی ها را به جان می خرند و از لذتهای دنیوی چشم می پوشند و با دستهای مهربان خود خوبی ها و خوشی ها را به دیگران هدیه می دهند تا از این رهگذر قلبها را نرم کنند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه چگنی عنوان کرد: یاوران امام زمان(عج) در راه تحقق آرمانهای جهانی حضرت مهدی(عج) مشکلات و مصائب فراوانی را به جان می خرند ولی از از سر اخلاص و تواضع عمل خود را هیچ می پندارند و به جهت هجموم سختی ها و تحمل مشقتها بر خداوند منت نمی گذارندگفت : دلهای این افراد از آلودگی و نفاق پیراسته و روح و روانشان برای پذیرش احکام دین آماده است

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه چگنی بها اشاره مباحث سیاسی وانتخاباتی اشاراتی داشت و خاطر نشان کرد : مردم باید در این انتخابات حضور حداکثری خود را نشان دهند چراکه یکی از راههای مقابله با دسیسه های دشمنان انقلاب اسلامی همین اتحاد وحضور در انتخابات است .

وی افزود : باتوجه به بالا بودن حساسیت در انتخابات وپرژه های نفوذ دشمنان درانتخابات باید به فردی که اصلح است وتمام شرایط لازم را دارد رای داده شود دردشناس ترین و دردمندترین فرد نسبت به نیازهای مردم را انتخاب کنند

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه چگنی بیان کرد: از معیار های یک نماینده انتخابات داشتن ایمان وتدین وخدامحوربودن شجاع ترین، مؤمن ترین و انقلابی ترینو ومردم دارترین و وفای به عهد و حرکت در سایه ولایت فقیه مهم‌ترین شاخصه نامزد اصلح است

حجت الاسلام لرستانی گفت : توجه خاص به قشر مستضعف داشته باشد ودشمن شناس باشد ودر مقابل تهدیدات انان باشجاعت کامل بایستد وهشمندی خوبی در برابربرنامه های دشمنان که برای به چالش کشیدن نظام است داشته باشد. نماینده اصلح بر سر منافع ملت و نظام با کسی معامله نمی‌کند ودر تمام امورات دولتی اشراف کاملی داشته دارد لذا ما باحضور حداکثری در انتخابات یک پیمان مجدد بامقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی برقرار کرده ویک سیلی محکمی بردهان دشمنان نظام میزنیم وباعث تقویت استقلال وعزت کشورمان در زیر سایه مقام معظم رهبری را ان شاالله رغم بزنیم.

 
 
انتهای پیام /z
ارسال نظرات