محصولات این نمایشگاه همگی دستاوردهای بومی و محلی استان سیستان و بلوچستان بود. غرفه دارانی که محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کردند مورد حمایت تسهیلاتی، آموزشی و مشاوره ای پژوهشکده قرار گرفتند
کد خبر: ۸۸۵۸۸۶۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی پژوهشکده شهید یزدانی ظهر امروز با حضور رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان برگزار گردید.
علیرضا کیخا در این مراسم بیان داشت: پژوهشکده شهید یزدانی در زیر نام اقتصاد مقاومتی در مدت کوتاهی توانست به دستاوردهای خوبی برسد. حال این مجموعه را باید بخشهای مختلفی تقسیم کرد و برای هر بخش آن یک فصلی از زمان را قرار بدهیم، و از مسئولین و افراد شاخص، جوانان، نخبگان و اساتید می خواهیم که همه‌ی همّت خود را بر روی آن نقاط کلیدی متمرکز کنند.
وی گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب باید نقطه‌ی کلیدی را امسال درست شناسایی کنیم و این نقطه‌ی کلیدی عبارت است از تولید داخلی و اشتغال جوانان، اگر ما توانستیم روی این دو نقطه متمرکز بشویم و کارها را بر این اساس برنامه‌ریزی و دسته‌بندی بکنیم، تصوّر این است که کار به‌ میزان زیادی جلو خواهد رفت و موفّقیّتهای چشمگیر و محسوسی پیش خواهد آمد.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان اظهار داشت: معتقدم ظرفیتهایی وجود دارد که هنوز باید شناخته شود. خواهشمندم در کنار یکدیگر سوال و مسئله را حل نمایید و مشخص نمایید برای اشتغال چه برنامه ای دارید.
کیخا ادامه داد: از ظرفیت فکر و ایده استفاده نمایید تا ان شالله به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم گامهای بلند مدت برداریم.
وی در انتها افزود: به دنبال این هستیم که پژوهشکده را به تمام دانشگاهها معرفی نماییم و در برابر تمامی سختیها می ایستیم و می دانیم که کار، کار ارزشمند و جهتمندی است.
این نمایشگاه در زمینه های مختلف نظیر داروهای گیاهی، صنایع دستی، سنگهای قیمتی، تراش سنگها، محصولات آرایشی و بهداشتی خاص استان در معرض دید بازدیدکنندگان به مدت سه روز قرار گرفت و در نهایت از غرفه های برتر تقدیر شد.
ارسال نظرات