امام جمعه اردل تأکید کرد:

رأی بر اساس جناح‌بازی معیار کشورهای غربی است

امام جمعه اردل گفت: رأی بر اساس جناح‌بازی معیار کشورهای غربی است،در حالیکه در کشور اسلامی ملاک باید تقوی، پاکدامنی، توان مدیریتی، مردم‌داری و شجاعت باشد.
کد خبر: ۸۸۵۸۸۶۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام مهرداد بهرامی امروز در خطبه‌های نماز جمعه اردل با تبریک ولادت منجی عالم بشریت اظهار کرد: امروزه مشکلات و گرفتاری‌های جامعه به‌علت منفعت‌طلبی و زیاده‌خواهی عده‌ای است که ملت‌ها را به استضعاف می‌کشانند.
وی با اشاره به آثار زیان‌بار سلطه‌گری و نظام حاکم بر جهان، عنوان کرد: بی‌عدالتی، جنگ و خونریزی، تبعیض، فساد، ذبح انسانیت و ارزش‌های الهی از این دست است و انبیا الهی برای اصلاح وضعیت بشر و تحقق عدالت آمدند ولی در زمان خویش موفق به انجام این امر نشدندو عده تحقق کامل عدالت را به دست امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) داده شده است.
امام جمعه اردل هدف از انقلاب‌اسلامی را زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) دانست و خاطرنشان کرد: نگاه مسؤولان کشور باید به‌گونه‌ای باشد که ایران اسلامی را به‌عنوان الگویی برای سایر ملت‌های جهان جهت فراهم‌سازی مقدمات ظهور آن حضرت معرفی کنند.
بهرامی با اشاره به سالروز تاسیس غیرقانونی رژیم اسرائیل، تصریح کرد: این رژیم با هم‌فکری کشورهای استکباری در قلب دنیای اسلام به‌وجود آمد که از آن روز به‌بعد جنگ و برادرکشی، کینه‌ورزی بین ملت‌ها و فتنه‌انگیزی در آن منطقه شکل گرفت و تنها راه مقابله با آن ریشه‌کنی این رژیم است.
وی هم‌چنین با اشاره به سالروز تصویب قانون کاپیتولاسیون، گفت: طبق این قانون مستشاران نظامی و غیرنظامی حق هرگونه جنایتی را در ایران داشتند بدون آن‌که محاکم قضایی ما حقی در مجازات این افراد داشته باشند و این نشان از جدا بودن هیأت حاکم از مردم و عدم پشتیبانی از ملت بود.
خطیب نماز جمعه اردل در ادامه با تأکید بر اینکه سند 2030 تحت تأثیر و نفوذ قدرت‌هایی چون آمریکا و صهیونیسم است، تصریح کرد: یونسکو با تنظیم این سند به‌دنبال یکسان‌سازی فرهنگ مبتنی بر لیبرالیسم است و در این سند سبک‌زندگی و تفکری به کودکان ما آموزش داده می‌شود که ماحصل آن تربیت نسلی است که با سلطه جهانی مشکلی ندارند.
بهرامی اضافه کرد: طبق این سند ما باید سالانه گزارشی از تعلیم و تربیت به یونسکو بدهیم و از نظر آن‌ها شهروند مطلبوب شهروندی است در برابر فساد جهانی تسلیم باشد و هم‌چنین خشونت که واژه‌هایی شامل جهاد، دفاع از مستضعفان و شهادت باید از فرهنگ آموزش و پرورش حذف شود و این سنددارای 17 هدف اصلی از جمله آموزش جنسی به به کودکان، تعاریف متفاوت از خانواده که هم‌جنس‌بازی را نیزشامل می‌شود،است.
وی با توصیه به مجریان، ناظران و برادران دولتی به رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات، افزود: گاها موضع‌گیری‌ها و حضور در بعضی افراد  در جلسات،در سلامت انتخابات تردید ایجاد می‌کند و ما نباید بر خلاف قانون عمل کنیم و امانت‌داری در انتخابات سلامت آن‌را تضمین می‌کند.
امام جمعه اردل با انتقاد از جناحح‌بازی و گروه‌بازی‌های سیاسی، تصریح کرد: رأی بر اساس جناح‌بازی معیار کشورهای غربی است،در حالیکه در کشور اسلامی ملاک باید تقوی، پاکدامنی، توان مدیریتی، مردم‌داری و شجاعت باشد و اگر انتخاب بر اساس شایستگی فرد انجام بگیرد انتخابات به صحنه رشد سیاسی تبدیل می‌شود و اجازه دهیم افراد در یک فضای سالم فکر کنند و انتخاب کنند.
بهرامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ویژگی‌های فرد اصلح، خاطرنشان کرد:اعتقاد به مبانی اسلام،استفاده از شیوه‌های تبلیغاتی صحیح، مردمی‌ بودن، پاکدامن و ساده‌زیست بودن، صداقت و راست‌گویی، استکبارستیزی و شجاعت، خستگی‌ناپذیری، بصیر و هوشمند بودن و عدالت محوری از شاخصه‌های فرد اصلح است.
وی در پایان گفت: برای کسب آرا برنامه و سلامت فرد مهم‌ترین ملاک است و نامزد‌ها در شیوه تبلیغاتی خود از روش‌های کم‌هزینه استفاده کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار