خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به فعالت بیمارستان عاشقان ولایت در جمکران گفت: این بیمارستان با بیش از 50 تخت دارای قسمت های مختلف بستری، اتاق عمل، آزمایشگاه آی سی یو و.... است که متخصصان طب اورژانس، داخلی و جراحی در آن ارائه خدمت می کنند.
کد خبر: ۸۸۵۸۸۸۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
فعالیت بیمارستان سیار عاشقان ولایت با بیش از 50 تخت در جمکران
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابوالفضل ایرانی خواه در حاشیه بازدید استاندار و فرماندار قم از روند فعالیت بیمارستان سیار عاشقان ولایت گفت: در ابتدای کار باید قدردان خداوند باشیم که توفیق خدمت در این مکان مقدس را به ما عنایت کرد.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی قم در راستای خدمات رسانی به مردم و همچنین تضمین سلامت مردم، این بیمارستان سیار را راه اندازی کرده است که نقش موثری در ارائه خدمات درمانی دارد.

وی افزود: با توجه به ترافیک و شلوغی مسیر، راه اندازی این بیمارستان تا حد قابل توجهی از تردد آمبولانس‌ها به مراکز درمانی داخل شهر جلوگیری می‌کند و در صورت نیاز مراجعان، خدمات رسانی اولیه در داخل بیمارستان سیار انجام می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: در این بیمارستان امکانات تشخیصی و درمانی مناسبی وجود دارد و کادر درمانی با تمام توان در خدمت زائران و مجاوران هستند.

ایرانی‌خواه گفت: این بیمارستان با بیش از 50 تخت دارای قسمت‌های مختلف بستری، اتاق عمل، آزمایشگاه آی سی یو و... است که متخصصان طب اورژانس، داخلی و جراحی در آن فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مرکز بهداشت استان قم عنوان کرد: یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط این دانشگاه در حوزه بهداشت است که در این زمینه نیز تیم بهداشت محیط در مسجد مقدس جمکران مستقر و با نظارت‌های فنی و پیچیده از بروز مشکلات بهداشتی جلوگیری می‌کنند.

ارسال نظرات