خبرهای داغ:
رئیس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک؛

توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان مرزنشین گنبدکاووس

رئیس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک از توزیع 100 بسته لوازم التحریر و اقلام آموزشی و 100 جلد کتاب داستان بین دانش آموزان مرزنشین گنبدکاووس با هدف ارتقای وضعیت فرهنگی و کمک به دانش آموزان محروم این منطقه خبرداد .
کد خبر: ۸۸۵۸۹۰۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، سرگرد جواد کارکن در گفت و گو با خبرنگار بسیج، افزود: لوازم التحریر و اقلام آموزشی توزیع شده شامل دفتر، مداد، پاک کن، تراش، خط کش بوده و افزون بر آن، 100 جلد کتاب داستان نیز با مضامین آموزشی و فرهنگی و داستانی در بین دانش آموزان دبستان عدالت روستای مرزی قره ماخر شهرستان گنبدکاووس توزیع شده است .
وی یادآور شد: اقلام و لوازم آموزشی و کتاب داستان به ارزش 5 میلیون ریال بود که بین دانش آموزان مناطق محروم مرزی توزیع شد .
رییس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک خاطرنشان کرد: از آغاز سال جاری تحصیلی تاکنون، بیش از 1700جلد کتاب داستان و 300 بسته لوازم و التحریر در بین دانش آموزان روستاهای مرزی و مناطق شهری شهرستان گنبدکاووس توزیع شده است .
در این مراسم کارشناسان آموزش همگانی نیز به تعلیم مفاهیم مرزی، اهمیت مرز و مرزبانی و برخی از موضوعات مبتلابه در مناطق مرزی بین دانش آموزان پرداختند .

(سید علی کرییمان)
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار