مستضعفین باید وارث زمین باشند اما امروز شاهد این هستیم که آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و کشورهای غربی مثلث شوم زمین هستند و بر جهان ظلم می‌کنند اما با ظهور امام زمان(عج) ظلم آنها از زمین برچیده می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۸۹۰۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران با تبریک سالروز میلاد با سعادت امام زمان(عج)، اظهار کرد: عید نیمه شعبان با تمامی اعیاد اسلامی تفاوت دارد چون برای امام حی و حاضر جشن می‌گیریم.

وی با بیان اینکه افرادی که ظالم هستند نباید در رأس حاکمیت قرار گیرند تا ظلم آنها تداوم نداشته باشد، افزود: مستضعفین باید وارث زمین باشند اما امروز شاهد این هستیم که آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و کشورهای غربی مثلث شوم زمین هستند و بر جهان ظلم می‌کنند اما با ظهور امام زمان(عج) ظلم آنها از زمین برچیده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ظهور امام زمان(عج) موجب حاکمیت مستضعفین در جهان می‌شود، اضافه کرد: بسیاری از افراد در جهان با زمین قهر هستند و سنت الهی را رعایت نمی‌کنند و به اصل خود نرسیدند.

طبرسی با بیان اینکه منتظر امام زمان(عج) بودن با شعار دادن نیست، تصریح کرد: امام زمان(عج) انتظار دارد ما در عمل منتظر بودن خود را اثبات کنیم و با دروغ، رباخواری، بدحجابی و... نمی‌توانیم بگوییم منتظر حضرت مهری(عج) هستیم.

وی با بیان اینکه باید از خود بپرسیم سیاست، کسب و کار، حجاب و عفاف ما امام زمان(عج) پسند است یا خبر، گفت: پاکدامنی، ترک گناه و تقوا بهترین عمل در منتظر بودن ظهور امام زمان(عج) است و امیدواریم همه ما به این مسائل پایبند باشیم.

امام جمعه ساری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا را یک آزمون مهم در جمهوری اسلامی دانست و افزود: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، ملی، سیاسی، اجتماعی و قانونی همه ملت ایران است.

طبرسی با بیان اینکه انتخابات فراجناحی است و ربطی به هیچ گروه سیاسی ندارد، بیان کرد: انقلاب اسلامی برای همه ما است و این انقلاب ربطی به اصولگرا و اصلاح‌طلب ندارد و همه برای این نظام تلاش کردند.

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای مهم انتخابات انتقال قدرت نرم است، افزود: در فتنه 88 فتنه‌گران نتوانستند قدرت نرم را برتابند و سعی داشتند با زور به قدرت برسند که مردم این اجازه را به آنها ندادند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه همه کشورهای غربی و برخی کشورهای همسایه در تلاش هستند تا جمهوری اسلامی نباشد، خاطرنشان کرد: انتخابات هویت، فرهنگ و تعالی فکری و سیاسی ما را نشان می‌دهد و با حضور در انتخابات نه بزرگی به دشمنان نظام خواهیم گفت.

طبرسی با بیان اینکه مقام معظم رهبری خیانت به رأی مردم را نمی‌پذیرند و مقابل فتنه‌گران می‌ایستند و مقابله می‌کنند، اضافه کرد: همه ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم و امیدواریم شاهد مشارکت 85 درصدی در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه برخی از افراد در مناظره آرمانی صحبت می‌کنند و انگار در جمع مردم نیستند، افزود: کاندیداها نباید سخنان ساختارشکنانه بزنند اما برخی‌ها در مناظرات به‌دنبال تضعیف روابط قومیت‌ها هستند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه انتظار نداریم صحبت‌های مأیوس‌کننده از سوی برخی کاندیدا مطرح شود، ادامه داد: اولویت در مناظرات باید با اقتصاد و معیشت مردم باشد و بنده از وضع بیکاری جوانان خجالت می‌کشیم.

طبرسی با بیان اینکه از وعده‌های بی‌سند برخی افراد خسته شده‌ایم، خاطرنشان کرد: در طول این چهار سال دیده‌ایم که به وعده‌ها عمل نشد و برخی افراد گفتند نفت سر سفره می‌آید اما نیامد و حالا زیر وعده‌های خود زده‌اند و قبول ندارند.

وی با بیان اینکه آن کسی که متخصص است و با ولایت هم‌آهنگ است باید انتخاب کنیم، عنوان کرد: وضعیت زباله در منطقه چهاردانگه ساری مناسب نیست و مردم گلایه‌مند هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه برخی از افراد شورا در ساری آکبند هستند، اضافه کرد: نیازمند شورای متخصص هستیم تا سواد برنامه‌ریزی شهری داشته باشد.

طبرسی یا گرامی‌داشت روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، بیان کرد: دعای خیر برای همه شهدای دفاع از امنیت کشور داریم و آنها برای این نظام زحمات زیادی کشیدند.

وی با انتقاد از عدم حضور مسؤولان در نخستین یادواره شهدای خان‌طومان سوریه، گفت: با اینکه حضور مردم در این مراسم بسیار پرشور بود اما مسؤولان استانی و شهری حضور نداشتند و خانواده‌های شهدا انتظار ندارند مسؤولان در یادواره شهدای مدافع حرم حضور نداشته باشند.

طبرسی با انتقاد از امضای سند 2030 از سوی دولت، اظهار کرد: می‌گویند این سند الزام‌آور نیست اما قرارداد 2030 را با فشار و تهدید برای ایران اسلامی اجبار می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال ازبین بردن ارزش‌های دینی و مذهبی هستند، گفت: دشمنان با سند 2030 اصل مبانی دینی را نشانه گرفته‌اند و قبول همجنس‌بازی در سند 2030 شرم‌آور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها