لیگ برتر بسکتبال مرحله نیمه‌نهایی :

سومین شکست اراکی ها برابر قهرمان ایران / شهرداری به رده بندی رسید

نماینده استان در سومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۶ امروز در سالن امام خمینی اراک میزبان پتروشیمی بندر امام بود که در پایان نماینده استان خوزستان موفق شد با کسب برتری ۷۹ بر ۶۷ فینالیست شود.
کد خبر: ۸۸۵۸۹۲۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،مرکزی نماینده استان در سومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۶ امروز در سالن امام خمینی اراک میزبان پتروشیمی بندر امام بود که در پایان نماینده استان خوزستان موفق شد با کسب برتری ۷۹ بر ۶۷ فینالیست شود.
 
شاگردان مهران شاهین طبع در گروه پتروشیمی، بازی امروز را طوفانی آغاز کردند و در کوارتر اول به‌مانند دو دیدار گذشته، تیم برتر میدان بودند و توانستند بیش از دو برابر میزبان خود امتیاز کسب کنند.
 
در این کوارتر پتروشیمی با تکیه‌بر درخشش حامد حدادی ۲۶ بر ۱۰ به پیروزی رسید.
 
در کوارتر دوم شاگردان محمد کسایی پور به خود آمدند و توانستند عملکرد بهتری نسبت به حریف خود در این وقت به‌جای بگذارند و با گذر زمان فاصله زیاد ایجاد شده در کوارتر اول را جبران کنند.
 
 این بار نوبت یاران شهرداری بود که بیش از دو برابر حریف امتیاز کسب کنند.
 
 اراکی‌ها در این تایم ۱۰ امتیاز بیشتر از حریف خود گرفتند تا در پایان نیمه تنها ۶ امتیاز از حریف خود عقب باشند.
 
۳۴ بر ۲۸ حاصل امتیازات دو تیم در پایان نیمه نخست بازی بود.
 
عملکرد خوب شهرداری اراک در کوارتر سوم نیز ادامه داشت و آنها در این وقت نیز بیشتر از حریف امتیاز کسب کردند تا بازهم به قهرمان فصل گذشته لیگ، نزدیک و نزدیک‌تر شوند.
 
دو تیم در این تایم امتیازات بیشتری نسبت به کوارترهای قبل کسب کردند و در کوارتر سوم شهرداری ۲۳ و پتروشیمی بندر امام ۲۱ امتیاز کسب کردند تا در آستانه کوارتر آخر بازی، حساب کار ۵۱ بر ۵۵ به سود پتروشیمی بندر امام شود.
 
اما تلاش‌های یاران شهرداری اراک در کوارترهای دوم و سوم برای کاهش فاصله، بی‌نتیجه ماند و در کوارتر آخر بار دیگر این بازیکنان پتروشیمی بندر امام بودند که بر بازی مسلط شدند و با بهره‌گیری از تجربیات خود بازی را به سود این تیم به پایان رساندند.
 
 در این کوارتر و درحالی‌که برای دقایقی به علت برخی مسائل حاشیه‌ای مسابقه متوقف شد، پتروشیمی بندر امام ۸ امتیاز بیشتر از شهرداری اراک کسب کرد تا در پایان با حساب ۷۹ بر ۶۷ پیروز این دیدار لقب گیرد.
 
حامد حدادی از پتروشیمی بندر امام در این مسابقه با ۲۵ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۶ پاس منجر به گل، بهترین بازیکن میدان بود و در سوی دیگر نیز کوینتون هاسلی با کسب ۱۷ امتیاز ۱۰ ریباند و یک پاس منجر به گل بهترین بازیکن شهرداری اراک لقب گرفت.
 
بدین ترتیب در پایان دیدار سوم این مرحله، پتروشیمی بندر امام به سومین پیروزی خود رسید و موفق شد به مرحله بعد صعود کند و شهرداری اراک نیز به دیدار رده‌بندی رسید و حالا باید در انتظار بازنده دیدار دانشگاه آزاد و پالایش نفت بنشیند.
 
در دیگر دیدار این مرحله دانشگاه آزاد تهران و پالایش نفت آبادان در سالن حکیمیه تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دانشگاه آزاد بود که توانست ۹۸ بر ۸۹ از سد حریف خود بگذرد تا حساب آن دیدار به بازی چهارم بکشد.
 
در آن مسابقه تا به اینجا دانشگاه آزاد به یک پیروزی و پالایش نفت به دو پیروزی دست یافته است.
 
تاریخ برگزاری دیدارهای مرحله فینال و رده‌بندی پیش از این از سوی فدراسیون، ۲۹ اردیبهشت‌ماه اعلام شده بود که به دنبال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این روز دیدارهای این مرحله به تاریخ دیگری موکول شد که هنوز از طریق فدراسیون تاریخ جدید این مسابقات اعلام نشده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار