شاهین طبع گفت : علیرغم اینکه در دوبازی گذشته پیروز میدان بودیم ولی با توجه به حضور تماشاگران پرشور اراکی و جو خاص سالن اراک انتظار یک دیدار سخت و نفسگیر را داشتیم ولی خوشحالیم که در نهایت پیروز میدان بودیم.
کد خبر: ۸۸۵۸۹۲۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مرکزی ، مهران شاهین طبع سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام پس از پیروزی برابر شهرداری اراک در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال در جمع خبرنگاران گفت: دو بازی اولی که در خانه داشتیم بسیار به ما کمک کرد و با پیروزی در آن دو دیدار گام بسیار بلندی را برای رسیدن به فینال برداشتیم.
 
وی افزود: علیرغم اینکه در دوبازی گذشته پیروز میدان بودیم ولی با توجه به حضور تماشاگران پرشور اراکی و جو خاص سالن اراک انتظار یک دیدار سخت و نفسگیر را داشتیم ولی خوشحالیم که در نهایت پیروز میدان بودیم.
 
سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام اظهار کرد: شهرداری اراک هم از لحاظ کادر فنی و هم از لحاظ بازیکن تیم قدرتمند و قابل احترامی است که با کیفیت کار می کند ولی در مجموع ما نیمکت قوی تری نسبت به حریف داشتیم و این موضوع باعث برتری ما شد‌.
 
شاهین طبع تصریح کرد : برای اینکه تیم ها رقابتی مهیج تر و زیبا تر داشته باشند لازم است باشگاه ها و اسپانسر ها هزینه های بیشتری را در ورزش انجام دهند چرا که هزینه کردن در ورزش هیچ ضرری برای کسی ندارد و هر چقدر در ورزش هزینه کنیم کافی نیست.
 
شاهین طبع در خصوص دیدار نهایی لیگ برتر بسکتبال تصریح کرد: هر دو تیم پالایشگاه آبادان و دانشگاه آزاد تیم های قدرتمندی هستند ولی برایمان فرقی ندارد که با کدام تیم در فینال روبرو شویم، در مجموع تلاش می‌کنیم تا بالاترین کیفیتی که در توانمان هست در فینال ارائه کنیم تا به‌عنوان قهرمانی دست یابیم.
ارسال نظرات