حضور با شکوه مردم در انتخابات موجب افتخار جمهوری اسلامی و ابطال نقشه های دشمنان می شود.
کد خبر: ۸۸۵۸۹۲۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳
امام جمعه دوگنبدان در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن تبریک میلاد میمون و مسرت بخش امام زمان (عج)گفت:این روز را روز جهانی مستضعفین معرفی کرده اند و کسی که توقع از امام زمان(عج) دارد در حیطه توانش باید به داد مستضعفان برسد.
حجت الاسلام حجازی با اشاره به ارتحال جانسوز حجت الاسلام خواجه زاده امام جمعه موقت دوگنبدان افزود:حاج آقا خواجه زاده شخصیتی بسیار وارسته بود که فوت وی موجب نگرانی مردم این منطقه شده است.

وی با اشاره به امضای سند ۲۰۳۰ یونسکو در کشور گفت:موارد این سند بسیار نگران کننده است و اشاره به این دارد که باید کشور های جهان وحشی شوند باید کشورهای جهان از شعور خود دست بشویند و به گونه ای عمل کنند که در برخی موارد حتی حیوان وحشی بیابانی هم آنگونه عمل نمی کند.
حجازی سالروز لغو تحریم تنباکو توسط میرزای شیرازی را گرامی داشت و با اشاره به مسئله مهم انتخابات ادامه داد: همه موظف هستیم و هم عقل به ما می گوید و همه کینه توزی های دشمنان و هم ولی امر مسلمین به ما می فرمایند که حتی نباید از یک رای غافل شویم،باید تلاش کنیم همه به قصد قربت در انتخابات شرکت کنیم.
وی افزود:دشمن می خواهد انتخابات کمرنگ باشد تکلیف شرعی است و شرف و عزت ملت ایجاب می کند که همه ما در انتخابات شرکت کنیم.
امام جمعه دوگنبدان گفت: کاندیداها موظفند اخلاق در انتخابات را رعایت کنند و برنامه های خود را اعلام کنند و مردم مختارند اصلح ترین را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی باید کاربلد و مسئولیت پذیر باشند افزود: مردم همانند سالهای گذشته در انتخابات شرکت می کنند و دشمنان ایران اسلامی را مایوس خواهند کرد.
ارسال نظرات