یکی از اساتید حوزوی تبریز با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو و انتخاب فرد اصلح گفت: نخستین شاخصه فرد اصلح این است که ابرقدرت بودن جمهوری اسلامی را باور کند.
کد خبر: ۸۸۵۸۹۵۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷

عاتکه اصل نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: فرد اصلح باید بداند این قدرت روز به روز در حال افزایش است و ماموریت اصلی مدیران جمهوری صیانت از این قدرت است.

وی با تاکید به اینکه کاندیدای ریاست جمهوری باید درک روشنی از نقاط اصلی چالش انقلاب اسلامی و دشمنان داشته باشد، اظهار داشت: متاسفانه ضعف در مذاکرات موجب شد تا غرب سیاست های جنگ سرد را پیش بگیرد تا جایی که با تیم اقتصادی دولت مستقر به دنبال جهانی شدن و هضم ایران در اقتصاد جهان است.

وی اضافه کرد: نقطه درگیری اصلی ما در این مرحله آن است که غرب از طریق فرهنگ و نظام مفاهیمی که جهانی کرده و ساختارهایی که در جهان به وجود آورده و الگوهایی که در جهان شناسانده می خواهد سنگرهای ما را فتح کند بنابراین کسی باید این سکان اجرایی کشور را به دست گیرد و این چالش را پیش برد که توانایی داشته باشد.

اصل نژاد ادامه داد: کسی که نامزد ریاست جمهوری است باید بتواند کارشناسان را در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی که در چارچوب سیاست گذاری و خط مشی رهبری باشد مدیریت کند.

این استاد بسیجی با بیان اینکه ریاست قوه مجریه باید یک فرد هوشمند و متفکر و انقلابی باشد، تاکید کرد: البته متفکری که چارچوب فکری اش با امام و رهبری هماهنگ باشد، باید گفتمانش انقلابی تر باشد تا بتواند اقتصاد را در چارچوب مکتب اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی پیش ببرد.

اصل نزاد بیان داشت: نامزد ریاست جمهوری باید توکل به خدا داشته باشد و بداند که رزق و روزی ما در دستان قدرت های عالم نیست برای این اعتقاد یک راه بیشتر وجود ندارد و آن فرموده خداوند است که؛ «من یتوکل علی الله فهو حسبه»، چراکه کسانی که اهل توکل نیستند از غیر خدا می هراسند و به غیر او دل می بندند بنابراین خیلی سریع می خواهند مسیر را به سمت دیگری ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها