خطیب نماز جمعه هرات در پایان با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، گفت: امروزه امنیت و آرامش جامعه را مدیون تلاش‌های سربازان گمنام هستیم.
کد خبر: ۸۸۵۸۹۶۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم، خطیب نماز جمعه هرات در خطبه های این هفته خود با تبریک نیمه شعبان سالروز میلاد امام زمان (عج) اظهار داشت: یکی از ویژگی های متقین، ایمان به زنده بودن امام عصر (عج) و اعتقاد قلبی به ایشان است.

حجت الاسلام جعفری گفت: مومنین کسانی هستند که به نماز،زکات ،قرآن، اهل بیت پیامبر ،بهشت و جهنم اعتقاد دارند.

وی در ادامه به وظایف دوران غیبت اشاره و خاطر نشان کرد:یاد امام زمان(عج)،دعا برای شناخت و سلامتی ایشان،پیروی از ولایت فقیه به عنوان جانشین ایشان و توسل به امام عصر(عج) از مهمترین وظایف مومنان در عصر غیبت است.

خطیب نماز جمعه هرات گفت: رهبری فرمودند؛ دشمن اهداف کوتاه مدتی را برای از بین بردن امنیت و ایجاد فتنه دارد، که یکی از آن انتخابات است، خدای ناکرده حرف‌ها و تحرکات بدون فکر، دشمنان را در این راه همراهی کنیم.

جعفری افزود: هدف کوتاه مدت دشمن در انتخابات سال 88 و فتنه ای که در آن سال رخ داد به وضوح مشخص شد و ما مردم و مسئولین باید با آگاهی و درایت از تکرار این حوادث جلوگیری کنیم.

امام جمعه هرات خاطر نشان کرد: هدف میان مدت دشمن شکست اقتصادی ایران در جهان است که میخواهد با نفوذ در بین کارگران کمر تولید را بشکند و مردم را از نظام زده کند که شکر خدا کارگران جمهوری اسلامی ایران همیشه در تمام عرصه ها پیش نظام و رهبری ایستاده اند.

حجت الاسلام جعفری افزود: هدف بلند مدت دشمن از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران است که از طرق مختلف مثل فرهنگی و اجتماعی وارد عمل شده است.

وی با اشاره به انتقاد مقام معظم رهبری از اجرا نشدن سند تحول آموزش‏ وپرورش و پذیرش‏ بی سروصدای سند ۲۰۳۰ یونسکو، گفت: «سند ۲۰۳۰» کاپیتولاسیون فرهنگی است و به نوعی نظارت مستشاران خارجی در کشورهای قبول کنندهسند 2030از جمله نشانه های نفوذ فرهنگی نظام سلطه به سایر کشورها است.

خطیب نماز جمعه هرات در پایانبا تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، گفت: امروزه امنیت و آرامش جامعه را مدیون تلاش‌های سربازان گمنام هستیم.

حجت الاسلام جعفری خاطر نشان کرد: این مدال بهترین مدال افتخاری است که حضرت امام(ره) به این عزیزان در وزارت اطلاعات هدیه کردند.

گفتنی است روز بزرگداشت فردوسی، ارتحال آیت الله بهجت مرد و عارف بزرگ ، روز ارتباطات و روابط عمومی ها، روز بزرگداشت خیام نیشابوری ،روز جهانی مستضعفین،اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی و لغو امتیاز تنباکو از جمله مناسبت هایی بود که در نماز جمعه هرات به آن اشاره شد.

ارسال نظرات