خبرهای داغ:
حجت الاسلام امام ، امام جمعه شوش با بیان اینکه در انتخابات جاری همه مردم برای انتخاب خود مسؤول هستند
کد خبر: ۸۸۵۸۹۸۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شوش، حجت‌الاسلام سید محمد امام در نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان شوش با تبریک میلاد باسعادت ولی‌عصر امام زمان (عج)بر شیعیان دنیا هفته سربازان گمنام امام زمان را تبریک گفت.

وی با اشاره به گلایه صریح مقام معظم رهبری نسبت به شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: امضای کنوانسیون 2030 که با موضوع تغییر مبانی آموزشی در مدارس که با فرهنگ اسلامی و ایرانی مغایرت دارد و عدم جلوگیری شورای عالی انقلاب فرهنگی غیر قابل پذیرش است.

امام جمعه شوش با ابراز گله‌مندی از امضای این قرارداد که ترویج فساد در مدارس است و عدم توجه شورای عالی انقلاب فرهنگی است ادامه داد: امضای این قرارداد توسط اشخاصی در این دولت که مسیر و عقیده مشخصی دارند صورت گرفت اگر کسی نسبت به ناموس و فرهنگ خود بی غیرت است نباید با امضای این قرارداد بی‌غیرتی و بی فرهنگی را به مردم ایران نسبت دهد.

امام انتخاب اصلح را وظیفه‌ای دانست که برای آن به خداوند و نزد آیندگان پاسخ‌گو و مسئول خواهیم بود.

خطیب جمعه شوش با بیان اینکه مردم برای انتخاب خود در برابر گذشتگان، آیندگان و شهدای این کشور مسئول هستند تصریح کرد: مردم در انتخابات شورای شهر برنامه و اهداف نامزدهای انتخابات را به خوبی بررسی کنند برخی کاندیداها اساسا از برنامه و قوانین شورای شهر بی اطلاع هستند و برخی اصلا نمی‌دانند برنامه یعنی چه ، برای انتخاب اصلح در برنامه‌های ارائه شده دقت کنید و با افراد دلسوز مشورت کنید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها