قادری گفت: وزارت بهداشت و درمان به جای کنترل پرداختی ها و جلوگیری از افزایش زیرمیزی ها با طرح تحول سلامت ، شدیداً دستمزدها را افزایش داد و مشکلات جدی را ایجاد کرد.
کد خبر: ۸۸۵۹۰۰۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱

طرح تحول سلامت بیمه ها را فلج کرد/ افزایش دستمزد پزشکان به جای کنترل پرداختی هاجعفر قادری نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با چالش ها و نواقص طرح تحول سلامت اظهار داشت: طرح تحول سلامت هزینه های بسیار زیادی را بر دولت و سیستم بهداشت و درمان تحمیل کرد و هزینه های بخش دولتی و خصوصی را نیز افزایش داد.

وی در ادامه این مطلب افزود: وزارت بهداشت و درمان به جای کنترل پرداختی ها و جلوگیری از افزایش زیرمیزی ها با طرح تحول سلامت ، شدیداً دستمزدها را افزایش داد و مشکلات جدی را ایجاد کرد.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: افزایش بی رویه دستمزدهای پزشکی باعث شد تقاضا برای تحصیلات در رشته های پزشکی افزایش یابد و بهترین نیروهای نخبه و فکری ما از بقیه رشته ها به سمت رشته های پزشکی سوق داده شوند.

قادری با اشاره به دیگر اشکالات طرح تحول سلامت گفت: این طرح بیمه ها را فلج و مشکلات جدی را برای دولت ایجاد کرد؛ هزینه های دولت در این چند سال به شدت افزایش یافته و یکی از دلایل عمده آن هم هزینه های بالای بخش بهداشت و سلامت است.


ارسال نظرات