خبرهای داغ:
سخنران ویژه آیین نیمه شعبان در میانه با اشاره به امضای سند ۲۰۳۰ توسط دولت که گلایه مندی رهبر فرزانه انقلاب را هم در پی داشت خاطرنشان کرد: متاسفانه در جریان امضای این سند ننگین همه از جمله مسئولان دولتی و هم اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی قصور کردند.
کد خبر: ۸۸۵۹۰۲۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمد طباطبایی نسب تصریح کرد: دولتمردان کار را به جایی رساندند که رهبری فرمودند «من گله مندم».

وی با بیان اینکه ما مردم هم از دست اندرکاران این امر گله مندیم، افزود: این ننگ نامه ای که امضا شد، قراردادی است که یکی از بندهای آن آزاد شدن و به رسمیت شناختن همجنس بازی در مدارس است.

حجت الاسلام طباطبایی نسب یادآور شد: ما این همه شهید دادیم که این منکرات در جامعه بروز پیدا نکند و الان هم به تبعیت از رهبری اعلام می کنیم که در برابر چنین حرکت های خائنانه ای خواهیم ایستاد.

وی با بیان اینکه راه مقابله با استکبار جهانی خدمت به مردم است اظهار داشت: ایراد کار کجاست که با وجود استعدادها و نیروهای توانمند در کشور، زندگی مردم با مشکل مواجه است.

حجت الاسلام طباطبایی نسب ادامه داد: در بحث انتخابات وظیفه ما روشنگری و تبیین سخنان رهبری است، مهم ترین شاخص شناخت کاندیدای اصلح این است که ببینیم دشمنان انقلاب و رسانه های آن ها در مورد این کاندیداها چه می گویند و چه کسی را تبلیغ و چه کسی را تخریب می کنند.

وی اضافه کرد: ای مردم بدانید کسی را که بیشتر تخریب می کنند به درد کشور و انقلاب می خورد اما آن کسی را که حمایت می کنند بدانید که خائن است و نباید در رأس قوه مجریه باشد.

حجت الاسلام طباطبایی نسب در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما دیدیم که نتیجه اعتماد به آمریکا ذلت ملت ایران است و آن کسی که به آمریکا اعتماد می کند هم خودش را ذلیل و هم ملتش را کرده است.

وی افزود: اگر انتخاب درستی بکنیم کشور به سوی عزت و پیشرفت حرکت خواهد کرد ولی اگر در انتخاب خود دچار اشتباه شویم برجام های ۱ و ۲و ۳ را بر ما تحمیل خواهند کرد.

ارسال نظرات