استادحوزه علمیه مشهد گفت: دولت یازدهم از سال 92 با دو استراتژی وحشت اقتصادی و امنیتی مردم را در هراس و دلهرگی نگه داشته است.
کد خبر: ۸۸۵۹۰۷۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام روح الله علوی فر شب گذشته در همایش حضور حماسی در انتخابات، در تربت حیدریه افزود: از ابتدای روی کار آمدن این دولت دائم به گوش و ذهن مردم خواندند اقتصاد کشور در حال ورشکستگی است و از بعد امنیتی هم گفتند کشور در آستانه جنگ قرار گرفته است.
 
وی با بیان اینکه اینها سایه شوم ابر وحشت زای جنگ را بالای سر مردم کشیدند و خودشان نیز به گوشه ای خزیدند، گفت: همه اینها بخاطر آن بود تا به مردم تلقین کنند تنها راه برون رفت از این دو بحران اقتصادی و امنیتی، امضای قرارداد برجام است.
 
علوی فر خاطر نشان کرد: ای کاش مفاد برجام را در اختیار مردم می گذاشتند تا مردم با کمک کارشناسان بفهمند ما قبل از برجام چه داشتیم و حالا چه داریم.
 
وی در بخش دیگری با بیان اینکه برای تامین سوخت هسته ای به ۱۹۵ هزار سو نیاز داریم، گفت: سال ۸۴ ظرفیت نیروگاهی ما تنها سه سانتریفیوژ نسل یک بود که با تدبیر دانشمندان هسته ای تا سال ۹۲ به ۱۹ هزار ۷۰۰ سانتریفیوژ با تولید نزدیک به ۱۵۶ هزار سو رسید.
 
علوی فر ادامه داد: اما نتیجه برجام آن شد که باید تعداد سانتریفیوژهای ما به پنج هزار آنهم از نسل یک کاهش یابد و تازه تا هشت سال آینده حق نداریم حتی یک دانشجوی فیزیک اتمی جدب کنیم.
 
وی گفت: آنوقت رییس جمهور کنونی می گوید سوخت هسته ای مهم نیست چون باید چرخ اقتصاد بچرخد و سایه جنگ را از کشور دور کنیم.
 
استادحوزه علمیه مشهد گفت: دولت یازدهم از سال ۹۲ با دو بال وحشت اقتصادی و وحشت امنیتی مردم را در هراس و دلهرگی نگه داشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها