خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسناتی استقلال، عزت و آزادی کشور را در گرو حضور حداکثری بیان کرد و گفت: دشمن در این برهه به دنبال از میان بردن جمهوریت و بدبین کردن مردم به اصل نظام و برهم زدن امنیت است و برای حضور حداکثری باید دنبال کردن برنامه‌ها و مناظرات نامزدها را هم چون یک عبادت بدانیم.
کد خبر: ۸۸۵۹۱۰۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسيج از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک سالروز میلاد منجی عالم بشریت اظهار : این هفته اوج تبلیغات انتخابات است و همه باید وارد شویم و اگر بیگانه‌پرست و یا عامل مزدوران نیستیم باید با غیرتمندی هیچ بهانه‌ای به دست دشمنان ندهیم.

وی افزود: استقلال، عزت و آزادی این کشور در گرو حضور ما است و هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست و دشمن در این برهه به دنبال از میان بردن جمهوریت این نظام، برهم زدن امنیت این کشور و بدبین کردن مردم به اصل نظام است و برای حضور حداکثری باید دنبال کردن برنامه‌ها و مناظرات نامزدها را هم چون یک عبادت بدانیم.

نماینده ولی‌فقیه در نجف‌آباد با اشاره به گلایه رهبر معظم انقلاب درباره سند 2030 خاطر نشان کرد: سند 2030 که گلایه رهبری را به دنبال داشت بدتر از کاپیتولاسیون است و یک سند ذلت‌بار است که یا ناآگاهانه بوده که چنین افرادی لیاقت مسؤولیت در نظام را ندارند و یا آگاهانه امضا شده که خیانت آشکار به ملت است.

وی درباره برخی مفاد این سند که مغایر با دستورات اسلام است، بیان کرد: این سند در حالی توسط یونسکو به اسم توسعه پایدار کشورها قوانینی نوشته و به امضای کشورها از جمله ایران رسیده که اقتصاد، فرهنگ، آموزش‌ و پرورش باید طبق مفاد این سند اصلاح شود که از مفاد مغایر با فرهنگ اسلامی، برداشته شدن تمام ظواهر دینی از کتاب‌ها و گنجاندن مسائل جنسی از سنین کم به کودکان است.

امام‌جمعه نجف‌آباد در ادامه تصریح کرد: نابودی خانواده‌ها، که براساس اندیشه‌های کثیف الکی غربی نوشته شده که کشورها باید در طی این 15سال عملکرد خود را گزارش دهند، وقتی شاهد گرایش اندیشمندان غربی به سمت اسلام و تشیع هستیم چرا باید تابع فرهنگ کثیف غرب باشیم.

وی با اشاره به سخن یکی از سیاستمداران آمریکا درباره تأثیر فرهنگ شیعه ادامه داد: آن‌ها خود معترف هستند و می‌گویند که این عصر دیگر عصر جنگ نظامی، اقتصادی و سیاسی نیست، میدان جنگ فرهنگی است و فرهنگ شیعه از همه فرهنگ‌ها قوی‌تر است، فرهنگی که بر خواسته از شهادت، انتظار و عدالت‌خواهی است و باید در مقابل این فرهنگ با اسلام هراسی و شیعه هراسی ایستاد.

حسناتی در پایان خطبه‌ها به عنوان عیدی این روز مبارک گفت: با تلاش و همت مسؤولان، مبلغ 70 میلیارد تومان از سوی بنیاد برکت به این شهرستان برای احداث بیمارستان تخصصی بیماران سرطانی اختصاص یافته که 10 برابر مبلغی است که تاکنون مسؤولان برای احداث این بیمارستان اخذ کرده بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها