سپاه ناحیه بوشهر؛

جشن نیمه شعبان در شهرستان بوشهر برگزار شد

بوشهرـ به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان مراسمی با حضور جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، فرمانده سپاه ناحیه بوشهر ،کارکنان و بسیجیان سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۹۱۱۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبر گزاری بسیج از شهرستان بوشهر؛به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان مراسمی با حضور جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، فرمانده سپاه ناحیه بوشهر ،کارکنان و بسیجیان سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

حمید خرمدل جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در این مراسم با بیان اینکه خانواده مهمترین رکن جامعه است، گفت: امروز خانواده های نیروهای مسلح یکی از سفیران تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در میان مردم هستند.

خرمدل اظهار کرد: یک خانواده پاسدار باید در هنگام حضور در جمع های بزرگ و کوچک جامعه به عنوان الگو باشد و به رسالت اصلی خود که ریشه در اسلام ناب محمدی دارد باشد.

چانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: دشمن امروز مادران را هدف اصلی قرار داده است تا بتواند نقشه های شوم خود را در جامعه اسلامی اچرایی کند  اما خانواده های پاسداران و بسیجیان توانسته اند حریم خود را حفظ کنند.

وی ادامه داد: امروز با توجه به آسیب هایی که در چامعه مشاهده می شود کمترین افرادی هستند که به این معضلات گرفتار شده اند و باید کمک کنند تا دیگر افراد جامعه نیز از این معضلات رهایی یابند.

خرمدل با اشاره به رویداد مهم انتخابات عنوان کرد: باید همه مردم را برای برگزاری هرچه با شکوهتر انتخابات تشویق کنیم و فقط معیارهای فرد اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری برای کمک به انتخاب مردم بیان شود.

در این مراسم مسابقات فکری، علمی، مذهبی در رده های سنی کودکان، نونهالان و بزرگان برگزار و به برگزیدگان این مسابقات به رسم یادبود هدایایی تقدیم شد./انتهای پیام

 

ارسال نظرات