خبرهای داغ:
در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره):

سی و دومین دوره مسابقات قرآنی برگزار شد

سی و دومین دوره مسابقات قرآنی دانشگاه های منطقه 3 و 4 کشور در20 اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۸۸۵۹۱۱۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین سی و دومین دوره مسابقات قرآنی دانشگاه های منطقه 3 و 4 کشور در بخش آوایی و در 6 رشته قرائت و ترتیل،حفظ پنج جزء،حفظ 10جزء، حفظ 20جزء و حفظ کل قرآن کریم با حضور 176دانشجو به مدت 2 روز برگزار می شود.

در این مسابقات، دانشجویان هشت استان شامل آذربایجان های غربی و شرقی،اردبیل، زنجان، همدان،اراک، قم و قزوین با یکدیگر رقابت می کنند.

این مسابقات بزرگترین رقابت دینی و مذهبی در دانشگاه های کشور است که با هدف ترویج و پشتیبانی از فعالیت های دینی و قرآنی به شکل سالانه در تمام دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم در سه سطح استانی، منطقه ای و ملی برگزار می شود.

گفتنی است مراسم اختتامیه  با حضور مسئولان و قاریان ملی و بین المللی در روز پنجشنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار شدو سی و دومین مسابقات قرآنی دانشگاه های کشور در بخش های آوایی،معارفی،هنری،ادبی،پژوهشی و فناوری و در مجموع در 35 رشته انجام گردید.

دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در این مسابقات میزبان رقابت های بخش آوایی است.مرحله منطقه ای این مسابقات در هرکدام از بخش ها به میزبانی دانشگاه‌های صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، مازندران، شهرکرد، بین المللی امام خمینی (ره)، ولی عصر (عج) و مرحله سراسری آن نیز تابستان سال جاری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با مشارکت دانشگاه گلستان برگزار می‌شود.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار