مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان میرجاوه گفت:سایه جنگ را سه چیز از کشور دور کرد، قدرت نظامی ایران، اتحاد مردم و رهبریت عالمی دینی که با کلام خود لرزه بر تن دشمنان می اندازد.
کد خبر: ۸۸۵۹۱۲۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان،در راستای  بزرگداشت مقام معلم مراسمی با حضور مسئولین این شهرستان در سالن ورزشی فرهنگ آموزش و پرورش میرجاوه برگزار شد.
 نمانده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تبریک هفته معلم، اظهار کرد: امروز معلمین چراغ راه جامعه هستند رشد و توسعه هرکشور بستگی به رشد و توسعه آموزش و پرورش کشور دارد، حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بر مساله تعلیم و تربیت تاکید ویژه دارند.
علی کرد افزود: درخشش امروز ایران اسلامی در جهان به واسطه دستاوردهای انقلاب اسلامی است، معلمان رسالت بزرگی دارند و تربیت فرزندان و آینده سازان این کشور بزرگترین مسئولیت معلمان است و باید بکوشند تا فرزندانی فهیم و تحصیل کرده به جامعه تحویل بدهند.
وی با اشاره وظیفه خطیر معلمان، خاطرنشان کرد: شناخت شخصیتی دانش آموزان نقش زیادی در کشف استعدادهای آنها دارد، کار معلم در وهله نخست، تربیت و سپس تعلیم است، ابتدا باید تعهد و سپس تخصص را به شاگردان خود بیاموزید

ارسال نظرات