مصطفی برزگر
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام:
سرهنگ شاکرمی عنوان کرد: دشمنان در تلاش اند که با استفاده از فضای مجازی افکار مردم را در انتخابات پیشرو مهندسی کرده و هم جهت با خط و مشی خود هدایت کنند.
کد خبر: ۸۸۵۹۱۵۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، "جمال شاکرمی" معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمؤمنین(ع) در همایش مسئولان بسیج دانشجویی سراسر استان در دانشگاه ایلام، گفت: آمریکایی ها در این مقطع زمانی به دنبال مدیریت کردن ساختار نظام است و در این فضا فعالیت هایی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه دشمن برای انتخابات پیش روی ملت ایران برنامه ریزی دارد، اظهار داشت: آنان در تلاش اند که با استفاده از فضای مجازی افکار مردم را در انتخابات پیشرو مهندسی کرده و هم جهت با خط و مشی خود هدایت کنند.

سر هنگ شاکرمی تصریح کرد: آمریکائی ها برای رسیدن به اهداف کوتاه مدت خود در قالب کانال های تلگرامی و گروه ها و سایت های مجازی که آمار آنان بیش از175 هزار کانال در کشور است می خواهد در نحوه مشارکت مردم اثر گذار باشند.

معاون هماهنگ کنتده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان افزود: آمریکا از زمانی که به این باور رسیده است نمی تواند بر فروپاشی انقلاب دلخوش باشدو یا ترفندها وبرنامه های سیاسی خویش را برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات کارامد ندانست، در صدد نفوذ بر افکار و منش کاندیداها برآمده است.

این مسئول سیاسی بیان داشت: آنان می خواهند کاندیدایی برای ریاست جمهوری انتخاب شود که کمترین زاویه را با غرب داشته و در منش و رفتار و عملکرد غرب گرا است.

وی با بیان اینکه طرح دو قطبی سازی با عنوان امنیت و ناامنی، موضوعی است که برخی کاندیداها با استفاده از ان به دنبال جذب آرای مردمی هستند،گفت: می خواهند به مردم القاء کنند که اگر امروز سایه جنگ بر سر مملکت نیست از بر سر کار بودن کاندیدای اصلاح طلب است.

سرهنگ شاکرمی تصریح کرد: در صدد هستند تا با اعمال تحریم های اقتصادی، مردم و مسئولین را تحت فشار قرار داده و تغییر رفتار را در آنان شاهد باشند و با تغییر این رفتاردر راستای خواسته های تفکرات غرب پیش روند و زمینه را برای پیروزی کاندیداهای غرب گرا مهیا کنند.

ارسال نظرات