خبرهای داغ:
در راستای اجرای بی سر و صدای سند 2030 پس از یاسوج لرستان و زنجان این بار در شهر مقدس قم که رتبه اول حجاب در سطح مدارس کشور را داراست کشف_چادر در مدرسه تیزهوشان صورت گرفت.
کد خبر: ۸۸۵۹۱۵۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
کشف چادر در مدرسه تیزهوشان قم، نمونه‌ای از نفوذ به سبک سند 2030

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این چندسال گذشته، یکی از اهداف مهم دشمن در تهاجم فرهنگی معطوف به کودکان مخصوصاً دختر بچه‌ها این مادران فردای کشور بوده است. استراتژی سوق دادن دختر بچه‌ها به سمت بی‌بندباری و تغییر ذائقه آنها به سمت سبک زندگی غربی به صورت آرام و تدریجی و با زبان روانشناسی لطیف دختران، جهت تبدیل شدن نسل آینده ایران اسلامی به انسانی با ویژگی سبک زندگی غربی، سالهاست در ایران جزء اولین استراتژی دولتمردان آمریکا و اروپا قرار گرفته است.

متأسفانه ده‌ها نهاد فرهنگی دولتی و غیردولتی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای فعالیت های فرهنگی پیرامون حجاب و عفاف بودجه دریافت می‌کنند به جای مقابله با این سیل تهاجم فرهنگی حداکثر در سال چندین همایش شعاری و تجلیل و فراخوان مقاله انجام می‌دهند.

پس از یاسوج، لرستان و زنجان این بار در شهر مقدس قم که رتبه اول حجاب در سطح مدارس کشور را داراست مسئولین حوزه اجرا امتحانات قانونی تصویب می‌کنند که در امتحانات دانش‌آموزان دختر (تیزهوشان) چادر را از سر بردارند این جای بسی تعجب دارد و بوی نفوذ می‌دهد!! آیا کشیدن چادر از سر دختران با حیای قمی آن هم در شهر علم، اجتهاد و روحانیت به هر بهانه‌ای و نمایاندن آنان به بازرسان مرد، هیچ توجیهی دارد؟!

البته وقتی گروهی سند ننگین ۲۰۳۰ سازمان ملل و یونسکو را امضا می‌کنند و بعد هم بی‌ سر و صدا اجرا می‌کنند، چادر از سر دختران قمی برداشتن که امری عادی و پیش‌ پا افتاده خواهد بود.

نفوذی‌های اسرائیلی مسلک در نظام آموزش و پرورش دارند جنایتشان را می‌کنند؛ حالا ما اگر قرار باشد طبق قاعده آنها عمل کنیم دیگر چیزی برایمان باقی نمی‌ماند.

یکی از رویکردهای نظام آموزشی بین‌المللی این است که به بچه‌ها معارف دینی را نگویید؛ از جهاد و شهادت نگویید!! درس شهید حسین فهمیده و درس مسجد الاقصی را از کتب درسی برداشتند و حذف کردند تا بچه‌ها با آن رشادت‌ها آشنا نشوند با کمال تأسف به جز عده‌ قلیلی انگشت شمار کسی لب به شکوه نگشود، انگار یادمان رفته اگر فداکاری‌های شهیدان نبود اکنون کشور ما بدتر از کشورهای هم‌جوار مانند افغانستان، سوریه، عراق، یمن و... بود.

این مطلب را نگارنده نمی‌گوید بالاترین مقام کشور، حضرت آیت الله خامنه‌ای در هفته گرامیداشت مقام معلم با معلمان و فرهنگیان می‌فرمایند: «گزارشهایی که به من می‌رسد نشان میدهد که یک جریانی -این را من «جریان» احساس میکنم- در کشور سعی می‌کند آموزش ‌و پرورش را از چشم‌ها بیندازد؛ ارزش آموزش ‌و پرورش را و اعتماد به آموزش‌ و پرورش را در دل‌ها از بین ببرد؛ مقاصدی دارند. این [جریان] از بیرون هم هدایت می‌شود. حالا بعضی‌ها لجشان می‌گیرد؛ تا ما می‌گوییم دستهای خارجی، می‌گویند شما مدام به خارجی‌ها حمله می‌کنید! نه، ما ضعف‌های خودمان را می‌بینیم؛ اگر ما قوی باشیم، آن خارجی هیچ غلطی نمیتواند بکند، امّا او از همین ضعفهای ما است که دارد استفاده می‌کند، برنامه‌ریزی می‌کند، نقشه می‌کشد، نفوذ می‌کند؛ راه‌های مستقیم را کج میکند، معوج میکند.» 

قرآن کریم در مورد نحوه منحرف کردن شیطان، عبارتِ «خطوات الشیطان» را به کار برده است تا بگوید: شیطان، گام به گام انسان را به سوی انجام گناهان می‌کشاند. سیاست شیطان، نفوذ تدریجی و گام به گام است. هر چند کمی دیر شده از همان گام اوّل بایستی مواظب باشیم. امید است دولتمردان آموزش و پرورش ما این زنگ خطرهای ساده را جدی بگیرند؛ چرا که ناگهان زود دیر می‌شود.

سخن آخر
رهبر معظم انقلاب فرمودند: ‌ اینجا جمهوری اسلامی است؛ اینجا، مبنا اسلام است، مبنا قرآن است؛ اینجا جایی نیست که سبک زندگی معیوبِ ویرانگرِ فاسدِ غربی بتواند در اینجا این‌جور اِعمال نفوذ کند. انشاءالله
 
حجت شعبانی
ارسال نظرات