خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم:

جامعه خالی از امنیت، شکست پذیر خواهد بود/ تقدیر از نیروهای امنیتی

نماینده ولی فقیه در سپاه قم با اشاره به نقش نیروهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت گفت: اگر خدای ناکرده جامعه خالی از امنیت باشد در برابر دشمنان شکست پذیر خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۵۹۱۵۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
جامعه خالی از امنیت، شکست پذیر خواهد بود/ تقدیر از نیروهای امنیتی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: امنیت یکی از عوامل بازدارنده و فوق العاده موثری در برابر دشمنان، معاندان و زیاده خواهان است که به خوبی در کشور ما تامین شده است.

وی ادامه داد: امروز در کشور ما به لطف الهی و با تدبیر رهبر معظم انقلاب و تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی، این امنیت، تامین شده است.

وی گفت: همانگونه که در روایات ما بر صحت و امنیت تاکید شده است ما امروز به خاطر برخوردار بودن از این دو نعمت باید شاکر باشیم و قدر نیروهای امنیتی خود را بدانیم.

اکبری بیان داشت: اگر خدای ناکرده جامعه ای برخوردار از امنیت نباشد در برابر دشمنان شکست پذیر خواهد بود و مورد هجوم معاندان و زیاده خواهان قرار می گیرد.

وی گفت: امروز جوانان ما در قالب نیروهای امنیتی با عنایت خداوند متعال و تدابیر رهبری انقلاب در عرصه های مختلف امنیت مردم و کشور را به خوبی تامین کرده و با خدای خود عهده بسته اند که تا پای جان از آرمان های انقلاب و اسلام دفاع کنند.

اکبری افزود:نیروهای امنیتی با تلاش شبانه روز سعی دارند برای آرامش مردم، نعمت امنیت را در کشور تامین و تضمین کنند.

امروز 22 اردیبهشت ماه مصادف با نیمه شعبان سالروز میلاد مسعود حضرت ولیعصر (عج) می باشد که به نام سربازان گمنام امام زمان نیز نامگذاری شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار