مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر:

همه آزادیخواهان جهان منتظر ولیعصر(عج)/منتظر واقعی باید عملا وارد میدان شود

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه کلیبر در آیین جشن نیمه شعبان این ناحیه، گفت: حضرت ولیعصر(عج) آخرین ذخیره الهی در روی زمین است و همه آزادیخواهان و عدالت جویان منتظر ظهور با برکت ایشان هستند.
کد خبر: ۸۸۵۹۱۶۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نجفی با اشاره به اینکه منتظران واقعی باید در عرصه عمل وارد میدان مبارزه با دشمنان امام و اسلام بشوند و زمینه ظهور حضرت را فراهم کنند، افزود: همه انبیا و ائمه احیاگر کتاب و حدود الهی بوده اند و در این مسیر حرکت کردند ولی یک نفر به عنوان حجت الهی و ذخیره پروردگار مانده و روزی خواهد آمد تا حدود الهی را صددرصد احیا کند.

وی با بیان اینکه حضرت قطعا ظهور خواهد کرد، اظهار داشت: بنا به فرمایش پیامبر اسلام اگر از عمر دنیا فقط یک روز مانده باشد آن یک روز آنقدر طولانی خواهد بود که حضرت مهدی ظهور کند و ریشه ظلم وجهالت را بخشکاند و امید تمام مسلمان نگاه سبز و نگاه به آینده است تا حضرت با ظهور خود مسلمانان را روح تازه ای ببخشد.

حجت الاسلام نجفی اضافه کرد: دشمنان تلاش می کنند این امید را از ما بگیرند ولی مسلمین باید با انتظار سازنده یعنی بصورت عملی جاده ها را برای آمدن حضرت صاف کنند و موانع را بردارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار