انتقاد شدید نماینده مجلس از اظهارنظر مولاوردی درباره سند2030 در گفتگو با «بسیج»:
موسوی لارگانی گفت: خانم مولاوردی در جایگاهی نیست که بر مطلبی که مقام معظم رهبری موضع گیری کردند اظهار نظر کند.
کد خبر: ۸۸۵۹۱۷۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

دفاع مولاوردی از سندی که بند بند آن به ضرر فرزندان این سرزمین استحجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات خانم مولاوردی مبنی بر اینکه "سند2030 مخفیانه امضاء نشده و برای آموزش برابر دختران و پسران بسیار هم خوب بوده است" گفت: خانم مولاوردی در جایگاهی نیست که بر مطلبی که مقام معظم رهبری موضع گیری کردند اظهارنظر کند.

وی افزود: حتی بعد از صحبت های مقام معظم رهبری و اعلام موضع درباره این سند شخص رئیس جمهور هم نباید موضع گیری کند چه برسد به خانم مولاوردی.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس خاطر نشان کرد: شاید صحبت خانم مولاوردی در رابطه با گروه خاص و یا خانواده خودشان است که این سند را خوب میدانند. این سند امضا شده و کل آن ضد احکام دین بوده و بند بند آن به ضرر بچه های این سرزمین است.

این مقام مسئول با بیان اینکه مهم ترین حق فرزندان ما یادگرفتن قرآن است اظهار کرد: طبق سند 2030 باید به بچه های ما در دبستان ها مسائل جنسی آموزش دهند؛ آموزش هایی که الان در اروپا که بی بند و باری در این منطقه بیداد می کند و این مسائل را ضد فرهنگ می دانند؛ اینها می خواهند غیرت را از جوامع اسلامی بویژه ایران بگیرند.

موسوی لارگانی افزود: مقدمه عملیاتی شدن سند 2030 حذف درس شهید فهمیده بود که امام بزرگوارمان از این شهید به عنوان رهبر یاد می کردند اما درس این شهید بزرگوار را از کتب درسی دانش آموزان حذف کردند و حتی به دنبال حذف بسیج از مدارس هم بودند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: خانم مولاوردی به جای سیاسی کاری در رابطه با عملکرد خود در حوزه زنان و خانواده توضیح دهد که برای قشر عظیم زنان جامعه ما که نصف جامعه را تشکیل می دهند چه کرده اند، در رابطه با عفاف و حجاب که خون های زیادی بابت ان ریخته شده و شهدای بسیاری را تقدیم کردیم چه فعالیتی کردند.

وی در پایان این مطلب خاطر نشان کرد: خانم مولاوردی باید توضیح دهد که در رابطه با بهبود وضعیت زنان بی سرپرست و یا سرپرست خانوار چه کرده اند تا مردم هم اطلاع داشته باشند. 

به گزارش خبرگزاری بسیج، شهیندخت مولاوردی در همایش بررسی عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه زنان و خانواده که طی روزهای اخیر در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد درباره سند 2030 و انتقاد رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره آن گفت: «سند 2030 مخفیانه امضا نشده،این سند برای آموزش برابر دختران و پسران بسیار هم خوب بوده است.»!

ارسال نظرات