خبرهای داغ:
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) تمام موفقیت‌ها و سرافرازی‌های داخلی و بین‌المللی را در نهایت گمنامی و دژ مستحکم بی‌نشانی خویش ثبت نموده و رقم زده‌اند.
کد خبر: ۸۸۵۹۱۹۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
سربازان گمنام امام زمان (عج) اوج سرافرازی را با دژ مستحکم گمنامی به ارمغان آورده‌اند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم به مناسبت هفته سربازان گمنام آمده است: نیمه شعبان سالروز میلاد حضرت مهدی موعود (عج) یادآور حماسه عزیزانی است که به لقب زیبای سربازان گمنام امام زمان (عج) انتساب یافته و با رهیدن از تمام تعلقات دنیوی، همه خطرها را مستقیما به جان می‌خرند تا با چشمان بیدار و تیزبین خود، امنیت جامعه اسلامی را تمام و کمال تامین نمایند.
این بیانیه می‌افزاید: تقدیر واقعی امروز از آن این قهرمانان است که دژ مستحکمی از گمنامی خویش ساخته‌اند تا در پناه آن، با دقت رگه‌های نفوذ و تهاجمات خاموش دشمنان را رصد نمایند و بسترهای رشد و توسعه کمی و کیفی امور فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، تکنولوژی و فن‌آوری و دست‌یابی به اصول و آرمان‌ها و به طور کلی عزتمندی و صلابت نظام را فراهم نمایند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بدون شک در کشاکش زندگی روزمره و آناتی که ممکن است هرگونه تهدید امینتی در فضاهای فیزیکی و مجازی نسبت به جامعه پویا و رو به پیشرفت را به چالش بکشاند، نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) که در سایه‌سار تبعیت از رهنمودها و تدابیر مقام معظم رهبری و در جهت پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون مطهر شهیدان والامقام، با حرکت‌های جهادی خود سایه انواع تهدیدات را از این مملکت علوی دور می‌نمایند، بر هیچ کس پوشیده نیست.

در فراز دیگری از بیانیه چنین عنوان شده است: اگر امروز تفکر پیشرفت همه‌جانبه کشور در حوزه‌های مختلف مطرح می‌شود، قطعا بسترسازی امنیت پایدار و فراگیر از ملزومات گسست‌ناپذیر آن است و البته هوشیاری و بصیرت دائمی مردم بیدار ایران اسلامی و همدلی مسئولان و تلاش جمعی در راستای حرکت جامعه به سوی تعالی در کنار تلاش‌های تمامی رده‌های نیروهای مسلح کشور است که می‌تواند مکمل تلاش شبانه‌روزی بانیان و حافظان امنیت باشد.

در این بیانیه با اشاره به امنیت بی‌نظیر کنونی در جامعه تصریح شده است: امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی در حال حاضر به گونه‌ای است که ضمن ایجاد رعب و وحشت در دل خفاشانی که هر لحظه با توطئه‌های آشکار و پنهان و سلفی گری و توحش و ... در منطقه در فکر مکر و کید ضربه زدن به ساختارها و ارزش‌ها و سرمایه‌های نظام هستند و سربازان گمنام ضمن سخره گرفتن سرویس‌های اطلاعاتی دنیا، گوی سبقت نظام را در اشراف اطلاعاتی و خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان از سازمان‌های مشابه ربوده است.

این بیانیه می‌افزاید: تبرک نام سربازان گمنام به نام نورانی امام زمان (عج) و بزرگداشت تلاش‌های عاشقانه، عالمانه و خالصانه آنان در خجسته سالروز میلاد منجی عالم بشریت، نویدبخش آن است که این قهرمانان خاموش با تاسی به رهنمودهای نایب بر حق امام زمان (عج) تا رسیدن به صبح ظهور، دمی از تامین امنیت جامعه چشم بر نمی‌دارند تا هم راستا با آرمان‌های شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، دست طمع ظالمان و مستکبران را از این مرز و بوم قطع نمایند.

فراز پایانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرده است: در سالروز بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر بخصوص شهدای عرصه امنیت و مرزداران شهید را گرامی می‌داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها