خبرهای داغ:

یادواره شهدای کارگری، گمنام و مدافع حرم در بهشت معصومه(س) برگزار شد

مراسم یادواره شهدای کارگری، گمنام و مدافع حرم در بهشت معصومه(س) با سخنرانی پدر شهید مدافع حرم و مداحی مداح اهل بیت برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۹۱۹۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
یادواره شهدای کارگری،گمنام و مدافع حرم در بهشت معصومه(س) برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج کارگری و روز کارگر  مراسم یادواره شهدای کارگری،  گمنام و مدافع حرم در بهشت معصومه(س) برگذار شد. 

دراین مراسم که اعضای سازمان بسیج کارگری، نیروهای بسیجی این سازمان، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت کارگری، مسئولین تشکلات کارگری، سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و هیت همراه حضور داشتند بعد از تلاوت قرآن و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران محمود مرادی در خصوص مقام شامخ شهیدان گفت: هر آنچه که ما در حال حاضر در مملکت و سرزمین عزیزمان ایران داریم به برکت خون این شهیدان است این افراد والا و وارسته که رستگاری خود را در رضایت باری تعالی می دانستند از جان و مال خود گذشتند تا امروز ما بتوانیم در سایه این فداکاری و از خود گذشتگی در آرامش به سر ببریم.

وی در ادامه افزود: اگر این رشادت ها و جان فشانی ها نبود، و اگر در حال حاضر این شهدای مدافع حرم نبودند و برای دفاع از حریم امن ولایت اقدام نمی کردنند الان  کشور ما هم مانند سوریه، عراق، افغانستان و دیگر کشوهای منطقه دست خوش تحولات و هجوم دشمن خون خوار و وحشی و کودک کش داعش و حامیان آن بود و این همه امنیت و آرامش در جامعه از برکت همین خون های پاک و مقدس است. 

پدر شهید مدافع حرم پاسدار شهید سعید سامانلو به عنوان سخنران مراسم به خصوصیات بارز و شاخص شهید سامانلو اشاره و گفت: شهید سامانلو از دوران جوانی و نوجوانی به انجام فرایز مستحبی و واجب خود اهتمام جدی داشتند.

وی خاطر نشان کرد: این انقلاب امانتی در دست ما است که باید آن را به صورت کامل و درست به دست صاحب اصلی آن یعنی حجت ابن الحسن(عج) برسانیم.

در ادامه مراسم ذاکر اهل بیت برادر اردستانی مداحی و مزار شهدا گمنام و مدافع حرم غبار روبی و عطر افشانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار