مردم مریوان 22 اردیبهشت در همایش پیاده روی در هشتمین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به کردستان مسیر میدان استادیوم تا دریاچه زریوار را پیاده روی کردند.
کد خبر: ۸۸۵۹۲۰۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷





به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به کردستان و نیمه شعبانروز جمعه 22 اردیبهشت ماهبا حضور ۶۰ هزار نفر از اقشار مختلف در شهرستان مریوان برگزار شد.


شرکت‌کنندگان در همایش اعم از پیر و جوان، زن و مرد و کوچک و بزرگ مسیر 3 کیلومتری استادیوم زاگرس را تا دریاچه آب شیرین و زیبای زریوار مریوان طی کردند.


در این همایش به میمنت سفر مقام معظم رهبری 222 جوایز از جمله 2 دستگاه خودرو سواری پراید، دوچرخه، لوازم خانگی، لپ تاپ، موتورسیکلت، سکه بهار آزادی و جوایز نفیس دیگری به قید قرعه به برندگان اهدا شد.


استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و فرماندار نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی در خصوص ورزش قهرمانی و همگانی کردستان، امنیت سرمایه گذاران به منظور سرمایه گذاری و دعوت عموم کشور جهت سفر به استان سخنرانی کردند.


همچنین رامبد جوان و گروه خندوانه و مدیرکل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و نایب رئیس فدراسیون همایش بزرگ ۶۰ هزار نفری پیاده روی خانوادگی مریوان را همراهی و به پیاده روی پرداختند.


گفتنی است، این همایش با حمایت و اسپانسری ایستک کردستان و همت فرمانداری مریوان و اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان و همکاری مسئولین دستگاه ها و ادارات دولتی شهرستان برگزار شد.


ارسال نظرات