خبرهای داغ:
امام جمعه ورنامخواست

سند ۲۰۳۰ سندی است که فرهنگ کشور را به سمت فرهنگ منحط غرب سوق می دهد.

امام جمعه ورنامخواست با اشاره به اینکه سند ۲۰۳۰ مغایر با ارزش های دینی، انقلابی و فرهنگی ماست، ادامه داد: نظام اسلامی ما که مبتنی بر آموزه های قرآنی و معارف الهی اهل بیت(ع) شکل گرفته است، از دو موضوع آموزش و پرورش به عنوان دو بال رونده در تربیت نسل آینده و حرکت به سوی قله های پیشرفت و تعالی یاد می کند و این در حالی است که سند ۲۰۳۰ سندی است که فرهنگ کشور را به سمت فرهنگ منحط غرب سوق می دهد.
کد خبر: ۸۸۵۹۲۰۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، حجت الاسلام زارعی امام جمعه ورنامخواست  در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ورنامخواست اظهار کرد: معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با هدایت دلسوزانه خود شالوده نظام را بر اساس شورا بنیان کر د که در قانون اساسی جمهوری اسلامی نقش بی بدیلی در اداره نظام ولایی دارد؛ همانطور که بسیاری از بخش های مهم جامعه به صورت شورایی اداره می شود  لذا در انتخابات شورای شهر باید بنا بر شایسته سالاری باشد و نگاه رفاقتی و قومی و قبیله ای کنار رود. وی افزود: شورای اسلامی طبق روح قانون در نقش یک مجلس محلی است و اعضای آن نیز نقش نمایندگی مردم را دارند اما در یک فضای محدودتری این وظایف انجام می شود لذا در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، شایسته سالاری باید جایگزین مدیریت جناحی و سیاسی شود و فرایند انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه معرفت اندیشی و دانایی محوری باشد و جایگزین مدیریت مصلحت اندیشی شود

زارعی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از معلمان سراسر کشور با اشاره به این سخن که حضور مردم تضمین‌کننده امنیت و رفع‌کننده سایه جنگ است فرمودند من این را می‌گویم نیایند حرفی را که بنده به صراحت بیان کردم تحریف کنند و بگویند مراد فلانی این است که حضور مردم دولتی را سر کار می‌آورد، که آن دولت... نه آقا؛ دولت‌ها تأثیری ندارند.

وی با اشاره به اینکه سند ۲۰۳۰ مغایر با ارزش های دینی، انقلابی و فرهنگی ماست، ادامه داد: نظام اسلامی ما که مبتنی بر آموزه های قرآنی و معارف الهی اهل بیت(ع) شکل گرفته است، از دو موضوع آموزش و پرورش به عنوان دو بال رونده در تربیت نسل آینده و حرکت به سوی قله های پیشرفت و تعالی یاد می کند و این در حالی است که سند ۲۰۳۰ سندی است که فرهنگ کشور را به سمت فرهنگ منحط غرب سوق می دهد.

امام جمعه ورنامخواست عنوان کرد: نفوذ و استحاله فرهنگی، به عنوان دو راهبرد نظام سلطه در مقابله با نظام اسلامی است به گونه ای که سعی آنها بر تربیت نسل آینده بر مبنای انگاره های منحط غربی به عنوان راهبردی اساسی در سیاست های فرهنگی دشمن مطرح است.

وی در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان امن ترین و باثبات ترین کشور منطقه بوده و دشمنان برای رسیدن به اهداف خود به دنبال برهم زدن این امنیت از اهداف دشمن است.

 
ارسال نظرات