امام جمعه اصلاندوز در خطبه های این هفته نماز جمعه تصویب بندر خشک اصلاندوز در هیات دولت را دروغ خواند.
کد خبر: ۸۸۵۹۲۱۱
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از  ارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با اشاره به موضوع بندرخشک اصلاندوز گفت:طی مطالعه ای که انجام داده ایم تصویب بندر خشک اصلاندوز در هیات دولت دروغ است و در این مورد روزهای گذشته خبررسانی شد.

وی افزود:ما از سرگردان شدن مردم ناراحت هستیم اگر بندر خشک تصویب شده باید تصویب نامه آن به مردم نشان داده شود این درحالیست که چیزی بنام بندرخشک تصویب نشده است.

امام جمعه اصلاندوز گفت:با هیچ کس دعوا نداریم اگر تصویب شده بیایید توضیح دهید ما هم خوشحال می شویم و اما این جای سئوال است که به چه علت  مجوز حذف گمرک اصلاندوز را صادر کردید و به چه علت دوباره مصوبه حذف گمرک را لغو کردید؟!

حجت الاسلام اسدزاده افزود:در حالیکه نیروهای استخدامی این گمرک در شهرستانهای آستارا،بیله سوار و جلفا به کار گرفته شده اند و قرار بود با ایجاد منطقه آزاد این گمرک فعال شود و فعالیتهای آن چمدانی شکل گیرد.

وی در ادامه گفت:مصوبه جدید هیات دولت که لغو مصوبه قبلی برای حذف گمرک اصلاندوز بوده هیچ اشاره به بندرخشک ندارد و این در حالی است که فرماندار خداآفرین هم در چند روز پیش از تصویب بندرخشک برای پایانه در حال احداث قلی بیگلو سخن گفته است.

خطیب جمعه اصلاندوز افزود:دو مسیر ترانزیتی و گمرکی در کنار هم معقول بنظر نمی آید اینجا باید قضاوت را به عهده مردم شریف و نجیب گذاشت.

حجت الاسلام اسدزاده اظهار کرد:کجاست آن سرمایه گذاری که در قشلاق حاج طالب میخواست گاوداری بزند؟! وزیر هم آمد چه شد؟این را مطمئن باشید هیچ سرمایه گذاری به این منطقه نمی آید. نه راه مواصلاتی درست و حسابی دارد و نه امکان تردد در این مسیرها هست.

امام جمعه اصلاندوز گفت:پیشنهاد من به هیات دولت این است که اولا بفکر ارتقای بخش اصلاندوز به شهرستان باشد سپس راههای مواصلاتی منطقه را حل کند بعدا بقیه کارها رفع خواهد شد.

وی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار معلمان و جمع سبزپوشان ولایت در دانشگاه امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت:مقام معظم رهبری در این دیدارها به مطالب مهم اشاره کردند.

حجت الاسلام اسدزاده به سند 2030 یونسکو اشاره کرد و گفت:در این سند نظام زیر سئوال رفته است به عبارتی این سند کاپیتولاسیون فرهنگی است که هرکسی از محتوای آن با خبر باشد می گوید وامصیبتاه.

امام جمعه اصلاندوز گفت:اما سئوال اینجاست که چه کسی با کدام اختیارات این سند را امضا کرده که از جهات فرهنگی ما را به زیر یوغ استکبار برده است.

حجت الاسلام اسدزاده اظهار کرد:در این سند که امضا شده کودک تا 10 سالگی نمی تواند به کلاس قرآن برود، چیزهای مذهبی به این کودکان یاد داده نشود، همان حذف درس حسین فهمیده نمونه بارز این سند 2030 هست که در آن تاکید شده است اما بازی های مشکل دار و همجنس بازی باید تدریس شود.

وی افزود:ما باید دقت کنیم باید مواظب باشیم دشمن الان نفود کرده ما را و  آموزش و پرورش ما را فروخته اند و اینجاست که ولایت فقیه به فریاد ما رسیده است باید قدر این نعمت بزرگ ولایت فقیه را بدانیم.

امام جمعه اصلاندوز گفت:ما هرکس پشت پرده این قضیه هست بشدت محکوم می کنیم.

وی در ادامه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت:حضور پرشکوه مردم در انتخابات جمعه آینده و بدنبال آن انتخاب اصلح ترین کاندیدا باعث اقتدار نظام و انقلاب در دنیا خواهد بود.

حجت الاسلام اسدزاده متعهد بودن،اسلام شناس بودن،ساده زیستی،داشتن صبر و سعه صدر و از همه مهمتر نترسیدن را از خصوصیات یک رییس جمهور موفق دانست.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به انتخابات شوراها گفت:متاسفانه شوراها بجای حل مشکلات شهر خودشان دچار مشکل هستند باید مردم در انتخاب شوراها دقت داشته باشند و از طایفه گرایی برحذر باشند.

خطیب جمعه اصلاندوز انتخاب شهردار از سوی وزارت کشور را یکی از پیشنهادات خود دانست و گفت:هرساله شوراهای شهر 20 شهردار تغییر میدهند و این یک خود مشکل اساسی برای شهر و شهروندان ایجاد کرده است.

وی با تبریک عید بزرگ نیمه شعبان و سالروز میلاد باسعادت حضرت ولیعصر(عج) از مردم و نمازگزاران خواست راه و روش ائمه اطهار(ع) را نمونه الگو و سرمشق خود قرار دهند.


ارسال نظرات