خبرهای داغ:
امام‌ جمعه زرین‌شهر گفت: همه افراد حاضر در صحنه انتخابات باید خود را وامدار نظام و ملت بدانند چراکه همین نظام به پشتوانه همین ملت، فرصت حضور در صحنه را برای آن‌ها ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۸۵۹۲۱۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان ،حجت‌الاسلام قاسم باقریان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مصلای بزرگ زرین‌شهر ضمن تبریک ولادت امام زمان(عج) اظهار کرد: امروز از واجبات اصلی و مهم کشور، حضور همه در صحنه انتخابات است.

وی با بیان اینکه باید مراقب باشیم فضای انتخابات دچار تهمت، دروغ، زیر پا گذاشتن شعائر اسلامی و حتی اسراف نشود، متذکر شد: همه‌ مردم یکدل و یک صدا در انتخابات باید حضور فعال و گسترده داشته باشند و با رعایت جوانب کار بهانه دست دشمن ندهند.

امام‌ جمعه زرین‌شهر با تأکید بر اینکه مدیران امر اجرا نظارت و امنیت انتخابات خیلی مراقب باشند تا خدای‌ناکرده متهم نشوند، تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد چالش‌های انتخاباتی است و باید مراقب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم.

وی با بیان این مطلب که همه افراد حاضر در صحنه انتخابات باید خود را وامدار نظام و ملت بدانند، خاطرنشان کرد: چه افرادی که مورد انتخاب مردم قرار می‌گیرند و چه افرادی که مورد انتخاب مردم قرار نمی‌گیرند همه جزو بدنه نظام هستند و باید خود را وام‌دار نظام و ملت بدانند چراکه همین نظام به پشتوانه همین ملت، فرصت حضور در صحنه را برای آن‌ها ایجاد  کرده است.

باقریان با اشاره به سالروز بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج) در کشورمان یادآور شد: عده‌ای در کشور با گمنامی و مظلومیت کامل، برای امنیت داخلی و خارجی کشور تلاش کرده و جان خود را فدای ملت عزیز ایران می‌کنند.

وی افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که پیشرفته‌ترین شبکه‌های جاسوسی با صرف هزینه‌های بالا و برنامه‌های فراوان علیه کشورمان کار می‌کنند، اما در مقابل سربازان گمنامی هم هستند که برنامه‌ها و طرح‌های دشمنان را رصد می‌کنند و آن‌ها را حتی در خارج از مرزها منهدم و نابود می‌سازند.

امام‌ جمعه زرین‌شهر تأکید کرد: عمده موفقیت سربازان گمنام به خاطر تجهیزات پیشرفته و علم روزی که دارند نیست،  بلکه به خاطر اعتقاد راستین آن‌ها به وعده‌های الهی است.

وی اشراف اطلاعاتی ایران در سطح بین‌الملل را بسیار مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: به لطف خدا و رصد اطلاعاتی بسیار بالا و اعتقاد و شجاعت سربازان گمنام، دشمنان انقلاب در بیرون مرزها زمین‌گیر می‌شوند و کشورمان در امنیت کامل به سر می‌برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها