فرمانده سپاه ناحیه درگز بیان داشت: دشمن درصدد است با نگاه اقتصادی و مادی انقلاب اسلامی را استحاله کند و متأسفانه این طرز فکر در بین مسئولان رواج پیداکرده است.
کد خبر: ۸۸۵۹۲۴۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمدرضا غفاری در مراسم جشن نیمه شعبان که با حضور مسئولان نهادها در محل شهرداری مشهد برگزار شد، اظهار داشت: ظهور منجی عالم در همه ادیان و فرهنگ‌ها وجود دارد و یک موضوع مشترک بین ادیان مختلف است.

وی افزود: این فرهنگ در انقلاب اسلامی بیش از هر جای دیگر خود را نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه درگز در خصوص نقطه قوت فرهنگ انقلاب اسلامی در میان سایر انقلاب‌ها گفت: انقلاب اسلامی دو بال دارد؛ فرهنگ عاشورا و فرهنگ انتظار این دو بال هستند.

وی ادامه داد: این پرنده یک زرهی به نام ولایت‌فقیه دارد که این انقلاب را محافظ می‌کند.

غفاری خاطرنشان کرد: امروز نظام سرمایه‌داری از همان فرهنگی که مقابل جماهیر شوروی استفاده کرد؛ درصدد مقابله با انقلاب اسلامی ما است.

وی افزود: نگاه اقتصادی و مادی به هر چیزی همان فرهنگی است که می‌خواهند با آن انقلاب اسلامی را استحاله کنند و متأسفانه این طرز فکر در بین مسئولان رواج پیداکرده است.

فرمانده سپاه درگز گفت: وقتی مسئولی بیش‌ازحد ثروت دارد دیگر نگاه فرهنگی عاشورا و انتظار نخواهد داشت و به دنبال منافع مالی خودش خواهد رفت.

وی ادامه داد: بعضی از مسئولان که برای گرسنگی یک گربه در فضای مجازی مانور می‌دهند اما در برابر کشته شدن انسان‌ها و کودکان بی‌گناهی در منطقه سکوت می‌کنند.

غفاری درباره اهمیت شب نیمه شعبان گفت: شب نیمه شعبان، قدر، تاسوعا، عاشورا و مبعث شب‌های مهمی در کشور ما هستند.

وی افزود: این شب‌های مهم در کشور باید هر چه بیشتر ارج نهاده شود چراکه اهمیت فرهنگی آن بسیار بالاست
ارسال نظرات
پر بیننده ها