امام جمعه شهرستان میناب:

در انتخابات باید امنیّت به‌صورت کامل محفوظ بماند

امام جمعه میناب با انتقاد شدید از مخفیانه امضا کردن سند 2030 سازمان ملل، گفت: امضای این سند به معنای تخریب خانواده است.
کد خبر: ۸۸۵۹۲۴۲
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛حجت الاسلام میرزا محمد حسین معتمدی فر با بیان اینکه در قیامت میزان اعمال با نیات سنجیده می شود، گفت: یکی از احادیث متواتر شیعه و سنی از پیامبر مکرم اسلام (ص) این است که اعمال انسان در روز قیامت با نیات آنها سنجیده می شود.

 

حجت الاسلام معتمدی فر با اشاره به وظایف منتظران در عصر غیبت، افزود: آگاهی و بصیرت نسبت به خطوط قرمز وظیفه منتظران است و به فرموده امام صادق(ع) بزرگترین خیانتی که بنی امیه انجام دادند این بود که خطوط قرمز را از اسلام حذف کرده و این یعنی اینکه مسلمانان نشانه های ایمان را می دانستند ولی نشانه های شرک را نمی شناختند.

 

خطیب جمعه میناب اظهار کرد: اگر جامعه ای فقط نشانه های انقلابی را بدانند ولی از نشانه های غیر انقلابی شناخت نداشته باشند بعد از مدتی دشمن با نفوذی هایش عقاید غیر انقلابی را به خوردشان می دهد.

 

معتمدی فر تاکید کرد: ترک محرمات فقط با شناخت آن امکان دارد و امام زمان(عج) انتظار دارد که منتظرش حلال و حرام را هر دو بشناسد.

 

امام جمعه میناب جامعه ای که فرق سلاح و تسبیح را نداند مستحق اسارت دانست و عنوان کرد: طبق فرموده معصومین(ع) هیچ چیز جای سلاح را در عصر غیبت نمی گیرد.

 

وی تصریح کرد: ما از جنبه سلبی انتظار غافلیم و انتظار بیشتر نفی است تا اثبات، مانند کلمه لا اله الا الله و این به معنای نپذیرفتن است تا پذیرفتن.

 

 

حجت الاسلام معتمدی فر بزرگترین آسیب عصر غیبت را وارد کردن مقدسات به دین دانست و اضافه کرد: بزرگترین آسیب عصر غیبت این است که اینقدر مقدسات وارد اسلام می شود که مقدسات واجب و اصلی در آن گم می شود.

 

خطیب جمعه میناب تغییر نظام جمهوری اسلامی را از اهداف دشمن برشمرد و تاکید کرد: هدف کوتاه مدت دشمن این است که در کشور فتنه ایجاد کند و هدف میان مدت آنان ضربه زدن به اقتصاد کشور است و هدف اصلی آنان که بسیار برای انجام آن در تلاشند این است که نظام اسلامی را براندازی کنند ولی اکنون در فکر تغییر نظام هستند.

 

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: در انتخابات باید امنیّت به‌صورت کامل محفوظ بماند و هرکسی که از این راه تخطّی کند و بخواهد گسل های قومیتی و جعرافیایی را تحریک کند قطعاً بداند سیلی خواهد خورد .

 

حجت الاسلام معتمدی فر با انتقاد شدید از مخفیانه امضا کردن سند 2030 سازمان ملل، افزود: امضای این سند به معنای تخریب خانواده است.

 

امام جمعه میناب در پایان با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) خاطرنشان کرد: رویکرد وزارت اطلاعات حفظ آبروی افراد و اشخاص است و در این دستگاه تا جای ممکن تلاش می کنند که حفظ آبروی افراد را محترم برشمرند.


ارسال نظرات