خبرهای داغ:
به همت پایگاه امام حسن مجتبی(ع) بسیج اصناف قم؛

نشست بصیرتی و روشنگری ویژه انتخابات برگزار شد

به همت پایگاه امام حسن مجتبی(ع) حوزه مقاومت یک شهید رجایی بسیج اصناف و بازاریان استان قم نشست بصیرتی و روشنگری به مناسبت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۹۲۴۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
نشست بصیرتی و روشنگری ویژه انتخابات برگزار شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به همت پایگاه امام حسن مجتبی(ع) حوزه مقاومت یک شهید رجایی بسیج اصناف و بازاریان استان قم نشست بصیرتی و روشنگری به مناسبت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سالن همایش مجتمع اداری اصناف با سخنرانی دکتر خدادادی هادی سیاسی و استاد برجسته کشوری در مسائل سیاسی برگزار شد.

اسماعیل خدادادی در نشست بصیرتی و روشنگری بسیجیان پایگاه امام حسن مجتبی(ع) بسیج اصناف قم با مهم دانستن انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی اظهار کرد: انتخابات یعنی مشارکت فراگیر ملی در تعیین سرنوشت خود ملت که با انتخابی هوشمند و آگاهانه شکل خواهد گرفت. 

وی افزود: یکی از مهم‌ترین خطراتی که مقام معظم رهبری در این سال‌ها به طور مرتب خطر آن را به جامعه گوش زد کرده بود بحث نفوذ بود که عده‌ای آن را کم اهمیت جلو دادند. 

خدادادی تصریح کرد: امروز دامنه نفوذ چنان به مسائل مهم کشور رسوخ پیدا کرده است که نمونه آن را در همین سند خفت بار ۲۰۳۰ که برگرفته از برجام فرهنگی است می‌توان احساس کرد. این سند از سوی چه کسانی در حال اجرایی شدن بود که با نهیب و تذکر تند مقام معظم رهبری مواجه شده است. 

هادی سیاسی و استاد برجسته کشوری در مسائل سیاسی: کشور ما نیازمند مدیریت انقلابی است چرا که تنها با مدیریت انقلابی است که می‌توان به اهداف بلند برنامه ششم توسعه با اشتغال‌زایی میلیونی رسید.

 وی اظهار کرد: امروز کاندیدای نهضت انقلاب اسلامی متحدتر از سنوات گذشته هستند و مهم‌ترین راهبرد خود را مدیریت انقلابی می‌دانند. برخی کاندیدای ریاست جمهوری در همین مناظره‌ها با بی شرمی تمام مسائل امنیتی کشور را مطرح می‌کنند که باید در شورای امنیت ملی در باره آنان تصمیم گیری شود.

وی در ادامه به بحث پروژه های مهم قرارگاه سازندگی در کشور اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران به خصوص قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء در سال‌های گذشته و هم اکنون پروژه‌های اساسی مهمی در کشور به پایان رساند که برخی با آنان عکس یادگاری می‌گیرند و این در حالی است که میزان مطالبات قرارگاه سازندگی خاتم بیش از 130 هزارمیلیارد ریال می‌باشد. 

خدادادی در خصوص وضعیت فضای مجازی اظهار کرد: متأسفانه فضای مجازی(شبکه‌های اجتماعی) به سرعت در حال گسترش در سراسر جهان است که همین امر نیز باعث برهم زدن ساختار زندگی‌های اجتماعی و خانوادگی شده است.

در ابتدای مراسم به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج) مداح اهل بیت برادر بسیجی دانشیان به مدیحه سرایی و سرود خوانی پرداخت.

در این نشست  حجت الاسلام و المسلمین عیسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) و زینی وند مسئول سازمان بسیج اصناف و بازارایان استان قم نیز حضور داشتند.
نشست بصیرتی و روشنگری ویژه انتخابات برگزار شد
نشست بصیرتی و روشنگری ویژه انتخابات برگزار شد
ارسال نظرات