خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

انقلاب ملت ایران از انقلاب امام حسین(ع) الگو گرفته است

حجت الاسلام خشنودی گفت: مقصود از انتظار فرج را انتظار برای برافراشته شدن پرچم اسلام در سراسر عالم به رهبری حضرت ولیعصر«ارواحنافداه» است.
کد خبر: ۸۸۵۹۲۷۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه: حجت الاسلام هادی خشنودی از اساتید حوزه و دانشگاه در کلاس اخلاق، که به همت عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار گردید ضمن تبریک میلاد سراسر نور یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) در مورد خصوصیات یاران امام زمان(عج) گفت:اهل انتظار بودن یکی از خصوصیات یاران امام عصر(عج) است.

 
 

وی مقصود از انتظار فرج را انتظار برای برافراشته شدن پرچم اسلام که همان پرچم عدالت و حقیقت است، در سراسر عالم به رهبری حضرت ولی عصر«ارواحنافداه» دانست و افزود : چنین انتظاری که از والاترین ثواب‌ها برخوردار است، با تلاش و کوشش منتظران حقیقت می‌یابد.

 
 

حجت الاسلام خشنودی در ادامه با اشاره به اینکه مسیر دنیا مسیری زود گذر است و ابدیت در پیش داریم افزود: از دیگر خصوصیات یاران امام عصر(عج) اهل عمل بودن و اهل دین و دیانت بودن است و کسی می‌تواند مدّعی انتظار فرج و آمادگی عملی ظهور منجی شود که توانسته باشد با کسب تقوا، یعنی انجام واجبات و اجتناب از محرّمات، رضایت امام زمان«ارواحنافداه» را تحصیل نماید و علاوه بر آن، حاضر باشد تمام تعلّقات مادی خویش را در راه اسلام و جهان شمولی این دین مبین فدا کند.

ارسال نظرات