خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه سرایان:

آموزش های جنسی به کودکان جایگزین مفاهیم قرآنی در سند 2030

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه سرایان گفت: تصویب و اجرای سند 2030 ارائه آموزش‌های جنسی به کودکان و حذف برخی مفاهیم قرآنی و ارزشی از کتاب‌های درسی به‌بهانه ترویج صلح و نبود خشونت است.
کد خبر: ۸۸۵۹۲۹۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام بنی اسدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه سرایان در جمع فرماندهان پایگاه ها و اعضای شورای حوزه ها اظهارداشت : مهم ترین ارکان نظام تشکیل دولت اسلامی است و امروز باید در انتخابات دنبال گمشده ای بگردیم که علایق وسلایق شخصی خودش را بر سلایق مردمی و امت هرگز ترجیح ندهد.

وی ادامه داد : منتخب ما باید هم نیاز جامعه را خوب درک کند وبراساس این نیاز خوب بتواند فاکتور بپیچد و هم براساس این نیاز و فاکتور لیاقت انجام حل این مشکل در جامعه را داشته باشد هم کسب منفعت و هم کسب عزت برای ایران اسلامی را دنبال کند.

بنی اسدی یادآور شد: اگر امروز پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان شاهکار مهندسین پر توان قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء سپاه به عنوان دستاورد دولت قلمداد می کنید درج شعار ضد اسرائیلی بر روی موشک های ایرانی هم باید افتخار خودتان بدانید نه اینکه درج شعارها را مانع تکمیل پروژه ناقص برجام بدانید و رونمایی از شهرک های موشکی را ضعف برجام میدانید.

وی بیان داشت: در مناظره عنوان شد که اگر برجام به درستی پیاده سازی نشد به علت نمایش شهرک های موشکی بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه سرایان گفت: اگر اقتدار نیروی های مسلح و نمایش شهرک های موشکی نبود شما را اصلا پای میز مذاکرات جا نمی دادند. دشمن تسلیم اقتدار دفاعی ما شد که شما را در پای میز مذاکرات جا داد.

وی تصریح کرد: اگر دشمن اقتدار نظامی را در وجود شما احساس نمی کرد، این دشمن قلدور و سگ صفت اگر چوب خیزران را در دست شما مشاهده نکرده بود هرگز با شما پای میز مذاکرات حاضر نمی شد. اینان را خیلی از دوستان ما فراموش کرده اند.

وی خطاب به ملت گفت: امروز خیز عظیمی برای مصادره رای شما در راه است در شهر سه قلعه ای که بعضی تهیدست اند بعضی ها می گویند اگر می خواهید یارانه شما قطع نشود و به شما ۲۵۰ هزار تومان یارانه بدهند به همین رئیس جمهور رای بدهید امروز از این روش در روستاها و شهرها برای جمع کردن رای دارند استفاده می کنند. این یارانه تا دیروز مصیبت عظمای دولت بود.

وی در پایایان به سند ۳۰ ۲۰ اشاره کرد و افزود : در چارچوب عمل 2030 به واژه‌هایی همچون شهروند جهانی و برابری جنسیتی اشاره شده است که این مباحث از سوی برخی صاحب‌نظران و کارشناسان به‌ویژه در شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد نقد است.

بنی اسدی ادامه داد: حتی برخی معتقدند که تصویب و اجرای این سند دگرگونی‌های بسیاری را در آموزش کشور ایجاد خواهد کرد که از جمله آن می‌توان به حذف کلیشه‌های جنسی و ارائه آموزش‌های جنسی به کودکان و حذف برخی مفاهیم قرآنی و ارزشی از کتاب‌های درسی به‌بهانه ترویج صلح و نبود خشونت اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها