خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) قزوین مطرح کرد: دولت بهبود وضعیت کسب و کار را وعده داده بود و قرار بود با فساد مبارزه کنند اما دریافت کننده حقوق نجومی را ذخیره نظام خواندند.
کد خبر: ۸۸۵۹۳۰۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) در همایش طلاب مدرسه امام جعفر صادق(ع) بوئین زهرا انتخابات امسال را بسیار مهم و حیاتی برشمرد و اظهار کرد: هرانتخاب‌ موفق ازپنج‌شاخصه مشارکت‌،رقابت، سلامت،امنیت و‌ نتیجه تشکیل می شود.

وی انتخابات را یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران به ملت دانست و گفت: ما از ابتدای انقلاب اسلامی حدود ۳۰ مورد انتخابات برگزار کردیم که همه آنها پرشور بوده است و این پرشور بودن انتخابات بوده که مشکلات را از کشور رفع کرده است.

معبودی با اشاره به اینکه وعده های برجای مانده از این دولت بسیار زیاد است ابراز داشت: دولت بهبود وضعیت کسب و کار را وعده داده بود اما طبق آمارها ایران ۸ پله سقوط کرده است، قرار بود با فساد مبارزه کنند اما دریافت کننده حقوق نجومی را ذخیره نظام خواندند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین بیان کرد: وزرای دولت فقط شعار می دهند اما در عمل کاری از آنها ساخته نیست در بخش مسکن که برخی مسکن مهر را مزخرف می خواند هیچ حرکتی دیده نمی‌شود.

معبودی اذعان کرد: روابط خارجی ما در این دولت به جایی رسید که ۵۰۰نفر از حاجی‌ها را با لب تشنه کشتند و اگر هشدار مقام معظم رهبری نبود هرگز جنازه ها را تحویل نمی دادند آیا به راستی عزت ملی که وعده داده بودید این بود؟

وی با انتقاد از برخی کارهای قوه مجریه ابراز کرد: امروز کسانی سکان دار قوه مجریه هستند که می گویند انقلاب اسلامی به پایان رسیده است لذا ما باید در این انتخابات کسانی را انتخاب نماییم که به گفتمان انقلاب وفادار باشد و به استقرار دولت اسلامی کمک نماید.

حجت الاسلام معبودی در پایان با انتقاد شدید از برخی پنهان کاری‌های دولت خاطر نشان کرد: سند آموزشی ۲۰۳۰ که در خفا و به دور از چشم نهاد های ذی‌ربط امضا شده است دو هدف عمده را دنبال می‌کندکه آن دو هدف گرفتن هویت دینی ایرانیان و گرفتن هویت ملی ایرانیان است.

۲۰۰۲/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها