امام جمعه موقت نیر گفت:

تأمین معیشت مردم و اقتصاد کشور و اشتغال جوانان دغدغه اصلی کاندیداها باشد.

امام جمعه موقت نیر گفت: تأمین معیشت مردم و اقتصاد کشور و اشتغال جوانان دغدغه اصلی کاندیداها باشد.
کد خبر: ۸۸۵۹۳۳۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از  نیریمیز، حجت الاسلام دوستعلی ربانی امام جمعه موقت نیر در جمع نمازگزاران نیری پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوی الهی با گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) گفت: با ظهور حضرت مهدی ظلم از دنیا برچیده و عدالت برپا خواهد شد.

 

امام جمعه موقت نیر با تبریک به سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: بی شک آرامش و امنیت کنونی کشور را مدیون سربازان گمنام امام زمان (عج) و سایر نهادهای انقلابی هستیم که با مجاهدت های خانموش در برابر شیاطین غرب و شرق و سیستم های عریض و طویل اطلاعاتی آنها ایستاده و از کیان نظام اسلامی حراست می کنند.

 

وی گفت: مردم ولایت مدار ایران با حضور پرشور در انتخابات و خلق حماسه ای عظیم، سیلی محکمی به دشمنان این نظام خواهند زد.

 

امام جمعه موقت نیر افزود: حضور پر شور ما در انتخابات تقویت نظام اسلامی را به دنبال خواهد داشت، پس همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند نباید بهانه به دست دشمن داد، مردم باید بدون در نظر گرفتن مسائل قومی ، طایفه ای و مذهبی به فرد اصلح رای دهند.

 

حجت الاسلام ربانی با تاکید بر لزوم فراهم شدن بستر حضور گسترده مردم در این دوره از انتخابات اظهار کرد: برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم جلوه های قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی ولایتمداری، پایبندی به قانون اساسی، جلوگیری از گرانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات اشتغال و اقتصادی را از شرایط مهم کاندیداها دانست و خواستار شناسایی فرد اصلح و خدایی و انتخاب او به عنوان رئیس جمهور آینده کشورمان توسط مردم شد.
 

خطیب جمعه موقت نیر افز.د: در شرایطی که دشمنان نظام برای کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات تلاش می کنند همگان باید با احساس مسوولیت هر چه بیشتر برای پشتیبانی از این نظام تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام ربانی در ادامه اقدام بی شرمانه عربستان در ادامه حمله به مردم بی دفاع یمن نشانه ضعف و استیصال رژیم آل سعود در رسیدن به خواسته های خود در منطقه خاورمیانه دانست.

 

خطیب جمعه موقت نیر افزود: مدعیان دروغین مدافع اسلام این روزها سرگرم آدم کشی و جنایت در یمن هستند و جنایات اسف باری که در یمن متوجه مردم بی‌گناه و مظلوم آن شده به دست دولتی انجام می‌شود که خود را محور کشورهای اسلامی و خادم‌الحرمین می‌داند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار