امام جمعه بیله سوار به سند خفت بار 2030 اشاره کرد و عنوان داشت: سند 2030 یونسکو، کاپیتالاسیون دیگر است و برخورد ضعیف شورای عالی انقلاب فرهنگی در این موضوع تاسف بار است.
کد خبر: ۸۸۵۹۳۴۰
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیچ از بیله سوار به نقل از  پایگاه خبری صبح مغان، حجت الاسلام کریم قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر مرزی بیله سوار با تبریک عید سعید نیمه شعبان به بیان احادیث و روایاتی در رابطه با موضوع ظهور و قیام حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف پرداخت و گفت: برخی ها به دنبال خرافات بوده و با انجام اقدماتی عجیب در باب ظهور برای خود طرفدار نیز جمع کرده اند.
 
وی گفت: این گونه افراد با نسبت دادن خود به مهدی موعود و با انتشار مطالب و پخش فیلم در قالب سیدی هایی با عناوین ظهور نزدیک است سعی در انحراف افکار عمومی دارند.
 
وی افزود: بحث امامت و مهدویت یک امر خفی است و همه ادعاهای رویت و ادعای تعیین وقت ظهور برای امام عصر بی مورد و کذب بوده و طبق روایات تکذیب شده است.
 
حجت الاسلام کریم قیاسی اظهار داشت: از وظایف مسلمانان و به ویژه ما شیعیان در زمان غیبت این است که به طولانی شدن غیبت باید صبر کنیم و منتظرباشیم و برای تعجیل در فرج ظهورش دعا کنیم.
 
امام جمعه بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود به هفته سربازان گمنام امام زمان اشاره کرد و ضمن تبریک این هفته، عنوان کرد: قدرت و توان اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران از هر جهت بسیار زیاد است زیرا که این نیروها در مقایسه با نیروهای اطلاعاتی سایر کشورها از ویژگی های خاصی از جمله دیانت و اعتقادات اسلامی و معنوی برخوردار هستند.
 
وی همچینن به اظهارات برخی از کاندیداهای انتخابات در مورد امکانات نظامی کشور نیز اشاره کرد و گفت: عده ای از کاندیداهای انتخابات مسائلی را در باب امنیت کشور مطرح میکنند که شایسته نیست زیرا که امنیت و امکانات نظامی کشور ما مشابه کشورهای ابرقدرت جهان بوده و هیچ کمبودی ندارد.
 
وی به تشریح بیانات مهم مقام معظم رهبری در بین دانش اموختگان دانشکده افسری سپاه پاسداران پرداخت و گفت: اکر در طول این چند سال پس از انقلاب در کشور انتخابات برگزار نمی شد از جمهوری اسلامی چیزی نمی ماند.
 
وی با بیان اینکه حضور مردم خطر جنک را از کشور دفع کرد نه دولت، به سند خفت بار 2030 سازمان یونسکو اشاره کرد و عناون کرد: سند 2030 یونسکو، کاپیتالاسیون دیگر است و برخورد ضعیف شورای عالی انقلاب فرهنگی در این باره تاسف بار است.
 
خطیب نماز جمعه بیله سوار در ادامه تشریح بیانات مقام معظم رهبری در دانشکده افسری سپاه به برنامه طرح ریزی شده دشمن در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اشاره کرد و گفت: برخی افراد از داخل به تکمیل شدن پازل دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی کمک نکنند.
 
امام جمعه بیله سوار در انتها  هفته هلال احمر را به پرسنل زحمت کش این سازمان تبریک گفت و از زحمت کشان سازمان جوانان هلال احمر شهرستان قدردانی کرد.
ارسال نظرات