خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین عالي:

سند ۲۰۳۰ نمونه ای از پروژه نفوذ دشمن است

استاد حوزه علميه با اشاره به غير باور بودن امضای سند ۲۰۳۰، گفت: معاهدات بين المللي را مجلس بايد تأييد كند و اين درحالي است كه اين سند مخفيانه امضا شده و يك نمونه از پروژه نفوذ دشمن است.
کد خبر: ۸۸۵۹۳۵۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسیج در كاشان، حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالي پنجشنبه شب در مراسم جشن ميلاد امام زمان(عج) در مصلي بقيه الله الاعظم شهرستان كاشان با تبريك میلاد ولي عصر امام زمان(عج) گفت: بعد از شب قدر بالاترين شب، شب نيمه شعبان است و خداوند قسم خورده تا اگر كسي در اين شب درخواستي داشته باشد، او را دست خالي برنگرداند.

وي افزود: در روايات، هر آنچه كه براي شب قدر بيان شده است از تقسيم رزق و روزي تا تعيين عمر، احيا و دعاي كميل براي شب نيمه شعبان نيز بيان شده است و زيارت سيد الشهدا يكي از افضل اعمال شب نيمه شعبان است چرا كه عيد و نماز و روزه و مراسم هاي مذهبي همه از بركت خون سيد الشهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین عالي يادآور شد: اگر كسي از بركات نيمه شعبان محروم بماند از بركات و فيوضات زيادي محروم شده است چرا كه امشب كسي به دنيا خواهد آمد كه مقدرات دنيا را او رقم مي زند از اين جهت، امشب به شب قدر تناسب دارد.

استاد سطوح عالي حوزه علميه افزود: امام صادق(ع) مي فرمايد، امشب هر نوزادي در هر نقطه از اين جهان پا به عرصه هستي بگذارد حتي اگر در دارالكفر به دنيا بيايد، به بركت امشب او مومن خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عالي گفت: ما معقديم اگر امام زمان(عج) زنده نباشد، عالم آفرينش زنده نيست و لغو و بي هدف است چرا كه خداوند عالم آفرينش را براي شيطنت و خون ريزي و فساد خلق نكرده است، بلكه خداوند اين عالم را براي بندگي كامل و كسي كه حق بندگي را به جا مي آورد خلق كرد.

وي در ادامه با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي به دست امام زمان(عج) هدايت شد، اظهار داشت: در پيروزي انقلاب اسلامي و اول جنگ كه به كوچكترين سلاح پيشرفته اي مجهز نبوديم و يا طي مدت 8 ماه فتنه 88 كه به مراتب سنگين تر و پيچيده تر از 8 سال جنگ بود با هدايت امام زمان(عج) بر دشمن پيروز شديم.

حجت الاسلام والمسلمین عالي بیان کرد: در انتخابات پيش رو كه دوره بسيار حساسي است، همانگونه كه امام زمان وظيفه خودش را بلد است ما نيز بايد وظيفه خود را بلد باشيم تا در انتخاب خوب دچار انحراف نشويم.

استاد سطوح عالي حوزه علميه افزود: رهبر معظم انقلاب، ديده بان بصير انقلاب اسلامي بر پروژه نفوذ طي دو سه سال اخير به شدت تأكيد داشت و يك نمونه اين پروژه كه معظم له دو سه روز قبل مطرح كرد، سند 2030 است كه خيانت به كشور و مسلمين است.

حجت الاسلام والمسلمین عالي با اشاره به غير باور بودن تصويب  سند 2030 گفت: معاهدات بين المللي را بايد مجلس تأييد كند و اين درحالي است كه اين سند مخفيانه امضاء شده، يك نمونه از پروژه نفوذ است كه اگر رهبر معظم انقلاب آن را مطرح نكرده بود هيچكس خبر نداشت چرا كه از همه فيلترها عبور كرده بود.

وي افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامي امروز به عنوان ديده بان جمهوري اسلامي ايران  تمامي حركات و توطئه هاي دشمن را زير نظر دارد و اين امر نشان دهنده اين است كه كشور صاحب دارد و يكي هست كه در بحران ها كيان شيعه را حفظ كند.

استاد سطوح عالي حوزه علميه تأكيد كرد: بايد مراقب بود و به كانديدايي راي داد كه ضمن اينكه بتوانند مسأله معيشت و مشكلات مردم را حل كند، بتوانند آرمانهايي كه به خاطر آن شهداي زيادي را تقديم اسلام و نظام كرديم حفظ كند و جهت گيري را تغيير ندهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار